Om vädret tillåter så ska det snurras.
När och var ska vi samlas inför årets sthlm's snurr på lördag, om nån ska haka?
Om vädret tillåter så ska det snurras.
När och var ska vi samlas inför årets sthlm's snurr på lördag, om nån ska haka?
Är det inte någonstans vid gullmarsplan som "starten" går, tycker att jag läst det någon gång...
Vet någon hur länge man kör, är man hemma till tre-fyra om man drar iväg runt tio-elva. Behöver ev wheela ned till strängnäs på eftermiddagen och behöver veta lite tider... Skager du kördeväl förra året, ait.
Det beror på vem som läser kartan, Olof skulle visst göra det i år så det kommer gå hur bra som helst. Det tar väl ca:3 timmar skulle jag gissa på, kommer inte exakt hur lång tid det tog förra året, men jag tror vi körde nästan dubbelt så långt som man skulle . Tror du hinner till tre utan problem. Starten är mycket riktigt nedanför gullmarsplan vid rapidos klubbstuga, vi kan ju träffas vid gullmars och åka ner gemensamt, ligger ca:300 meter därifrån. Kommer säkert att bli kanon, bara vi får med våran eminenta kartläsare. Vi kan väl träffas vid 09:45 på gullmarsplan och åka ner 10:00 till stugan.
Det beror på vem som läser kartan, Olof skulle visst göra det i år så det kommer gå hur bra som helst. Det tar väl ca:3 timmar skulle jag gissa på, kommer inte exakt hur lång tid det tog förra året, men jag tror vi körde nästan dubbelt så långt som man skulle . Tror du hinner till tre utan problem. Starten är mycket riktigt nedanför gullmarsplan vid rapidos klubbstuga, vi kan ju träffas vid gullmars och åka ner gemensamt, ligger ca:300 meter därifrån. Kommer säkert att bli kanon, bara vi får med våran eminenta kartläsare. Vi kan väl träffas vid 09:45 på gullmarsplan och åka ner 10:00 till stugan.
Det är just Gotland jag skall köra på.
Har du samma tryck fram och bak??
Är helt ny på detta med motard.Kör en del i skogen och har kört Blejden på Ringen ett antal ggr.Vill ju ha lite tips med mig..
Får man fråga vem som klotade vart? Hur många vart ni?
Vart på Gullmarsplan ska ni träffas?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |