Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

fille77

hedersmedlem
Gick med
2 Nov 2006
Ort
vasastan
Hoj
aprilia sxv 550 -09
så, äntligen hemma efter en mindre lyckad tur.... hojen står iaf i garaget så det är ju bra. åker antagligen in på verkstad imorgon....
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Tack för idag grabbar och flickor! Skitnice tur, har verkligen saknat er :tummenupp
Hur gick det för Jan Banan o co som tog det något märkliga beslutet att åka till höger istället för rakt fram i korsningen(vi åker ju alltid, alltid, ALLTID rakt fram där)? Är ni hemma än, eller är det dags att börja oroa sig?

Vi MÅSTE iaf ut och öla någon kväll med maffian, det kommer bli en oslagbar kombo :yoparty

Hoppas det löser sig med hojen fille, hur kom du hem?
 

fille77

hedersmedlem
Gick med
2 Nov 2006
Ort
vasastan
Hoj
aprilia sxv 550 -09
Tack för idag grabbar och flickor! Skitnice tur, har verkligen saknat er :tummenupp
Hur gick det för Jan Banan o co som tog det något märkliga beslutet att åka till höger istället för rakt fram i korsningen(vi åker ju alltid, alltid, ALLTID rakt fram där)? Är ni hemma än, eller är det dags att börja oroa sig?

Vi MÅSTE iaf ut och öla någon kväll med maffian, det kommer bli en oslagbar kombo :yoparty

Hoppas det löser sig med hojen fille, hur kom du hem?

bärgningsbil :) faktiskt en ganska trevlig biltur. kanske man ska börja med det. att åka långt som fan och sen ta bärgarn hem :D

hoppas att ni andra fick en trevlig tur och kom hem hela och rena :)

klart att vi alla borde gå ut å ta oss en (eller flera) öl var :) nu när man är hojlös passar det alla dagar i veckan :D
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Se där ja! De körde dig hela vägen hem alltså :D Tar bolaget det eller fick du slanta ur egen ficka?
 

M Olsson

Det löser sig sa han som sket i badkaret
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Hässelby
Hoj
Ktm 660
Tack grabbar för en trevlig körning.

Alltid soft med Jannes GPS.

Spiken, styr upp ett datum för ölande. Ta någon dag när solen skiner och det blåser svag bris.
 

Janne S

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 640
Tack för idag grabbar och flickor! Skitnice tur, har verkligen saknat er :tummenupp
Hur gick det för Jan Banan o co som tog det något märkliga beslutet att åka till höger istället för rakt fram i korsningen(vi åker ju alltid, alltid, ALLTID rakt fram där)? Är ni hemma än, eller är det dags att börja oroa sig?

Det är lungt vi hittade hem men först drog vi till Mc-Donalds på Sveavägen.

Får tacka för en trevlig runda med många gamla bekanta ansikten och ett par nya.:tummenupp

Här är några bilder från igår.:)
 

Bifogat

  • ktm.jpg
    ktm.jpg
    185.4 KB · Visningar: 110
  • b.jpg
    b.jpg
    187.9 KB · Visningar: 102
  • pump.jpg
    pump.jpg
    173.7 KB · Visningar: 106
  • spiken.jpg
    spiken.jpg
    202.3 KB · Visningar: 118

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Det är lungt vi hittade hem men först drog vi till Mc-Donalds på Sveavägen.

Får tacka för en trevlig runda med många gamla bekanta ansikten och ett par nya.:tummenupp

Här är några bilder från igår.:)

Härligt att höra.
Fan vad hård du ser ut ditt nya ställ, kan inte riktigt sätta fingret på det men det är som en korsning av typ fantomen och batman. Asfett!
Nu gäller det bara att dölja den där bilden för morsan, annars lär jag aldrig mer få titta på en hoj... :rolleyes:

Ok, då styr jag lite herr Olsson.
Datum för öl: Jag hade tänkt mig lördag klockan 19 vid Snaps (medis), men metrologerna säger att det ska bli regn då så vi skjuter på det en vecka till nästa lördag.

Och så naturligtvis en liten lista

Supakväll med il Mafioso
Plats: Snaps uteservering, Medborgarplatsen
Datum: Lördag 11/7
Tid: 19.00

1. Spiken
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12
...
23.
24.
25.
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Ja tack för en kanonrunda, hoppas det inte blir alltför trassligt med aprilian. Det var lite för varmt att köra igår, vinden svalkade ingenting, blev lite skönare på kvällen dock. Tycker det var bra tempo, och mycket bra vägval Janne. :tummenupp. Hoppar tyvärr ölkvällen, det får bli en annan gång, ha en skön sommar och kör inte åt helvete nu, så syns vi efter semestern som börjar imorgon. :cool:
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Ja tack för en kanonrunda, hoppas det inte blir alltför trassligt med aprilian. Det var lite för varmt att köra igår, vinden svalkade ingenting, blev lite skönare på kvällen dock. Tycker det var bra tempo, och mycket bra vägval Janne. :tummenupp. Hoppar tyvärr ölkvällen, det får bli en annan gång, ha en skön sommar och kör inte åt helvete nu, så syns vi efter semestern som börjar imorgon. :cool:

Ingen MSN och ingen öl...? Ajajaj, jag ser vart det här är på väg någonstans. Jag bjuder en tusing för henne!
 
Last edited:

bange

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Huddinge
Hoj
mellan 2
Semester här med så Bange bangar även han nästa helg. Blir eventuellt lite :hojsmilie v 29 om nån är hemma.
Tack för igår!
/M
 

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Ort
Solna
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Supakväll med il Mafioso
Plats: Snaps uteservering, Medborgarplatsen
Datum: Lördag 11/7
Tid: 19.00

1. Spiken
2. Lindman
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12
...
23.
24.
25.
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Då ska vi se.. Operation BomBa NorrsidaN Ons 1/7 kl 17.30 Mc-varuhuset..

Deltagare:
1. Stromb
2. Patrik
3. Janne S
4. Ossian (nu med orange hoj)
5.
6.

Jag kommer med ny knarr!

Men kolla vem som har vaknat... Ny hoj och nytt nick... Börjar du om från början och hoppas det går bättre?:D
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Lånar du ut din? Jag lovar jag kör lugnt!:tummenupp
Är lugnheten själv:D
När får jag hämta den? Va va va va:fyllisar

Är det min lilla älskling du ska låna/besudla? Jomen visst, vi kan nog komma överrens om något**

** Detta erbjudande gäller enbart om du samtidigt väljer att teckna dig för kolv-, olje- och filterbyte. Erbjudandet är tidsbegränsat och gäller så långt lagret räcker.


:rolleyes:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top