Förfest? Sen? Finns de Brewdar?
nej jag får fundera på om jag kommer, e en jefla huvevärk man har oOch man har ändå inget att hämta där när man inte kör riktig motard.
Hahaha så sant.
Förfest? Sen? Finns de Brewdar?
nej jag får fundera på om jag kommer, e en jefla huvevärk man har oOch man har ändå inget att hämta där när man inte kör riktig motard.
Hahaha så sant.
Hahaha så sant.
Synd Putte.
Om det är någon som blir sen till förfesten eller inte hittar så är det bara att ringa mej.
Ja vad säger man!? Sossarna var klart överrepresenterade
Men tack jörgen för en kanon tur! Me bemärkning på Kanon som fick mig o bli blöt i byxan.
Men frågan e om nån ska utmana mig innan jag säljer skiten på bulten? ett jefla tjat. Men ingen som e man nog o ställa upp...
Du kan va
Tack själv! Gästerna gör festen! Tyckte ni alla var ett riktigt skönt gäng! Så jag hade riktigt kul jag med. Det enda som grämer mig var att jag glömde ta bilder när du satt och vegeterade i maskinrummet och stirrade med sådär djupt tom blick på tändkulan
Nu har jag dock jag en pyramidal huvudvärk. Voj voj
Tack för igår gubbar och tjejer! Hade skitkul Lite trist att Lindquist, på VANLIGT manér, tacklar av praktiskt taget innan han ens kommit in på stället. (Fast nu när jag tänker efter så var du rätt kladdig av dig, så det gjorde kanske ändå inte så mycket )
Haha, ja du är ju rätt skön också så du kanske får hänga med på fler krogkvällar (fast då vill jag vara kapten på båten!)
Vart tog du vägen när klubben stängde förresten? Fick du kanske lite ?
Tack för igår gubbar och tjejer! Hade skitkul Lite trist att Lindquist, på VANLIGT manér, tacklar av praktiskt taget innan han ens kommit in på stället. (Fast nu när jag tänker efter så var du rätt kladdig av dig, så det gjorde kanske ändå inte så mycket )
Haha, ja du är ju rätt skön också så du kanske får hänga med på fler krogkvällar (fast då vill jag vara kapten på båten!)
Vart tog du vägen när klubben stängde förresten? Fick du kanske lite ?
Prova själv o åk båt me Jörgen, såklart man blir våt
Lindqvist vilken man! Han borde vara er maskot!
Jag vill också tacka alla för en kul kväll,
Och ett stort tack till Jörgen för båturen under stadens broar med avslutande
salut vid Kungshatt,
Här är några bilder från kvällen,
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |