Det låter skoj, dig har jag ju mig veterligen aldrig träffat dessutom!
Men förra veckan när jag var med i Roslagen så kördes det ju så mjölken sinade i kossorna Jag hänger inte riktigt med tempomässigt på de där vägarna.
Det låter skoj, dig har jag ju mig veterligen aldrig träffat dessutom!
Men förra veckan när jag var med i Roslagen så kördes det ju så mjölken sinade i kossorna Jag hänger inte riktigt med tempomässigt på de där vägarna.
Nä inte vad jag kan minnas heller, så måste va på tiden Såå fort går det ju inte, ialla fall inte längre bak
Tänkte ta budgeträsern imorrn, då bromsar och fjädring var inte ens va bra på 80-talet så lägger jag mig längre bak i ledet. Men om du följer med kan vi ju räjsa på rakorna...
Ok. Jag är övertalad...denna onsdag igen Om det är bra väder så ligger jag i svansen med första-hjälpen-kudde och verktyg i ryggan. Metriska verktyg
Onsdags körning norr sida.
Mc varuhuset 17,30
1 Olsson (möter upp vid bilprovningen)
2 Putte ( va fan länge sen nu.. )
3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
5 Sööör_Patrik
6 Skager
7 Ex3mX, [Last day with the boys]
8 PGM
9 Jörgen
Kanon!
Får tyvärr stryka mig för morgondagens körning då ja just märkte att nån j#¤%el brutit sig in i garaget å snott min hoj... FAN va trött ja blir...
Blir det en natt med ratten i ena handen och ett basebollträ i den andra tro?
Jag hållar tummarna för vädret. Det ska bli kul att ut och åka lite med detta stenhårda gäng. Här är en filmsnutt jag tog när maffian klev ut från gottröramacken förra onsdagen.
[YOUTUBE-ID]kW4poMQSX9o[/YOUTUBE-ID]
Får tyvärr stryka mig för morgondagens körning då ja just märkte att nån j#¤%el brutit sig in i garaget å snott min hoj... FAN va trött ja blir...
Hmm.. Kalle-batong ringde just. De har hittat den. Krashad vid karolinska. Enligt han ja pratade med så fick han nog ordentligt ont då han kört in i en betongsugga så framhjulet lossnat från gaffeln...
Fortsättning följer... ska ut å leta efter nån som haltar runt i Solna..
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|