Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Braaaaap braaaaap braaaaapp på er allihop! Är det bara jag som är sugen på att sätta sig på den stora, hårda, svarta "hästen" som man så gärna rider på en varm sommardag? Haha! Tänk, jag har inte druckit en droppe alkohol på flera veckor. Ändå blev det så... :va

Färjan bokad till gotland iaf. Grymt sugen! :banana
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Någon som plockat fram hojen än? Min kommer ut när som helst. Ska bara få tillbaka den efter den årliga vårservicen... :p

Har även två polare som skaffat 625or under vintern så maffian får nytillskott i år :)
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Någon som plockat fram hojen än? Min kommer ut när som helst. Ska bara få tillbaka den efter den årliga vårservicen... :p

Har även två polare som skaffat 625or under vintern så maffian får nytillskott i år :)

Kan det vara så att den äntligen kommer att funka? Isf så kan Spiken få numret till mecken, kostar väl inte mer än 20-25000 att få ordning på hans hoj. :arsele
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Kan det vara så att den äntligen kommer att funka? Isf så kan Spiken få numret till mecken, kostar väl inte mer än 20-25000 att få ordning på hans hoj. :arsele

Det vete fan. Har ju varit på vårservice flera år i rad. Brukar hålla några veckor efter lelleträffen iaf :)
 

badabingbadabon

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2009
Ort
Täby
Hoj
KTM DUKE
Tjena
Undrar ifall någon av er bor norr om stan helst i Täby och som skulle kunna tänkta sig att hyra ut del av sitt garage / lager till min hoj. Har flyttat samt så har vi blivit uppsagda från vårt garage vid OK slussen. Vore grymt om någon skulle kunna tänka sig detta under sesång vart fall vinter förvaring kan jag lösa på annat sätt.

Ring 0707829523 alt maila thomas.karlsson@netel.se
 

badabingbadabon

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2009
Ort
Täby
Hoj
KTM DUKE
Hmm ja hade jag köpt hus söder om söder kanske man hade haft råd med hus inkl garage men de gjorde jag inte av förklarliga själ. Men tack för tipset.

Ang gokart har jag inte vart med på nått race än men jag ställer gärna upp sen em / kväll när som.

Kommunistmaffian.
Köp Nya hojar, nytt hus me garage så slipper ni alla problem!! :fakta
Men min fråga står kvar! När ska vi ta en retur på gokarten? Lindman ska jag bjuda på korv.
Skager måste man väll betala för oxå.
Så när ska jag boka?[/QUOTE]
 

PGM

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2008
Ort
Bromma
Hoj
KTM 660,Ar 125, R1
Motardläger!

Motardläger

Var på detta läger förra året, fördjävla roligt och så billigt det kan bli!

Bara skriva upp sig:tummenupp
 

Ruboo

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Rsv4 factory -14
Hej Allihopa!
Undrar bara hur det ser ut med att joina eller komma in i kretsarna med samåkning!
Är det bara att komma till träffarna eller är alla ni ett kompisgäng?

Mvh Rubee
 

badabingbadabon

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2009
Ort
Täby
Hoj
KTM DUKE
Hej Allihopa!
Undrar bara hur det ser ut med att joina eller komma in i kretsarna med samåkning!
Är det bara att komma till träffarna eller är alla ni ett kompisgäng?

Mvh Rubee
Tjena jag + 5 andra ska ut och köra nu på Sön. Kommer köra norrort dvs knutby svängen. Drar från stan vid 12,30 alla är välkommna att haka på! Hojta till om intresse finns så fixar vi en uppsamlingsplats

Tjena jag + 5 andra ska ut och köra nu på Sön. Kommer köra norrort dvs knutby svängen. Drar från stan vid 12,30 alla är välkommna att haka på! Hojta till om intresse finns så fixar vi en uppsamlingsplats

Kan bli hur spännande som helst då man inte kört sen i oktober och är lite för het på gröten gissar jag heheheh:banana
 
Last edited:

BananKTM

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2009
Ort
Upplands Väsby
Hoj
KTM 625 SMC -04
Tjena jag + 5 andra ska ut och köra nu på Sön. Kommer köra norrort dvs knutby svängen. Drar från stan vid 12,30 alla är välkommna att haka på! Hojta till om intresse finns så fixar vi en uppsamlingsplats



Kan bli hur spännande som helst då man inte kört sen i oktober och är lite för het på gröten gissar jag heheheh:banana

Shit jag missade!
Det hade vart ballt... :huvet
 

ÜberHeinz

Learning by doing
Gick med
4 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSXR1000 07, KTM 660 SMC 04, KTM 450 EXC 03, Honda CB1300 06 Såld
När blire motardkörningar dåra? Har folk inte fått ihop sina cyklar än el:va tycker de e dax snart:tuttar
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Ibland kan folk vara lite sega med att skriva. Räkna inte med att andra alltid tar tag i saker. Skriv något själv om du tänkte köra så kanske någon hakar på.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top