cbjorkman skrev:Varför ska jag alltid sponsra med soppa?!
För att det bara är så..
Varför är jorden rund .
Samma dumma fråga, samma svar. Det bara är så....
cbjorkman skrev:Varför ska jag alltid sponsra med soppa?!
Suzukikillen kanske inte kan tanka...cbjorkman skrev:Varför ska jag alltid sponsra med soppa?!
RJ skrev:Suzukikillen kanske inte kan tanka...
...kan ju vara därför han kör så lite gata, bränslet är slut och han vet inte hur man gör vid själva pumpen. ERF:a går ju bra för där är de ju ett team.
Bara en tanke jag fick!
Du e allt bra snäll!leffe75 skrev:2. Johan KAN TANKA, om jag hjälper honom.....
Påminner alla om att mötet är IDAG tisdag!cbjorkman skrev:Påminner alla om att mötet är imorgon tisdag.
Kom förbi
Har ringt dig 75 gånger för å få reda på när nästa möte sku va och om jag missat det Vi ska väl se till att försöka komma dit! Fast det kanske är bättre att vi sparar en resa och åker dit och jobbar på banan istället?Pingis skrev:På torsdag kväll ( 7:e april) kl 19.00 ses vi i UMCC:s lokaler för en andra träff
inför somarens Motard & Minimotoåkning på Bussjö och Alvik.
Pingis tillhör ju team KONGO racing, ett av, nej fan det bästa racingteamet i Sverige. Dit kan man inte ringa hur som helst, vi har faktiskt telefontider. Var god använd PM-funktionen för mer information om tider.OlleR skrev:Har ringt dig 75 gånger för å få reda på när nästa möte sku va och om jag missat det Vi ska väl se till att försöka komma dit! Fast det kanske är bättre att vi sparar en resa och åker dit och jobbar på banan istället?
Oh! Fan va dum jag har varit Ska bättra mig framöver!RJ skrev:Pingis tillhör ju team KONGO racing, ett av, nej fan det bästa racingteamet i Sverige. Dit kan man inte ringa hur som helst, vi har faktiskt telefontider. Var god använd PM-funktionen för mer information om tider.
Jockeboy skrev:vadå blir det minimoto körning på bussjöbanan??
Jockeboy skrev:vadå blir det minimoto körning på bussjöbanan??
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|