Snyggt kört Zarrell! Och jag känner igen den där röda bromsslangen
Satsa på en bättre kamera nästa gång du spelar in en film! Synd när kvaliten är så låg...
Det var ju blandad kvalitet på klippen eftersom jag och mina kompissar har olika kameror, några få klipp var faktiskt ursprungligen i HD kvalitet. Klippen med kass kvalitet är filmade med min skitkamera som jag alltid har med mig...blir alltid att man filmar med den när ingen annan har med kamera eller när jag är ute själv. Får bli en ny kamera att till sommaren
Skön rulle, fortsätt så!
Frågor! Vad kör du med för drevning? Vad var det för haveri på motorn?
Drevning: 14-52, gör det något enklare men man måste fortfarande slira på kopplingen om man vill kunna köra t ex. cirklar.
Olja rann ute i luftburken via vevhusventilationen när man körde för långt på bakhjulet. Hade ingen aning om detta och kollade oljan alldeles för sällan, blev att jag körde med för lite olja i motorn för att kunna köra så mycket bakhjul. Till slut skar kolven, kammarna, veven sket sig och även lagrena i växellådan gick åt helvete. Bytte allt och kör efter det med oljan upp till max på stickan och kör max 500m-1km långa wheelies. När jag tränar på parkeringsplatser sätter jag ner hojen oftare och låter oljan pumpas runt innan jag fortsätter träna, kollar dessutom oljestickan varje 20min i princip.
Nice
Vilket redigeringsprogram använde du?
"Magix Movie Edit Pro 15 Plus" , finns vissa småsaker man stör sig på men ändå ett helt ok program, särskilt om man mest kört moviemaker innan
, mycket roligare när man har lite fler funktioner att leka med
.