Lundgren skrev:2439426Som motard 25
men fakk... jag är inte gjord av pengar
Lundgren skrev:2439426Som motard 25
Du får skrapa lite extra och vara snäll mot dina föräldrar Kratta löv och sådantyamahadtr skrev:2439450men fakk... jag är inte gjord av pengar
Jag har en tzr, har haft den ett drygt halv halvår och har aldrig krånglat.Den är ganska så lättmekad om nu något skulle gå sönder. Vad vill du veta mer? Mina erfarenheter är iallafall att dom håller. Men nu vill jag ha en dt så du kan ju köpa minyamahadtr skrev:2439224aa ja vet hur en XT låter, min kompis har en...jo den är ju inte så jättesnygg...men har funderat på en gammal TZR också, har du några erfarenheter av den då?
När en 2t inte krånglat så är det bara dags för nästa ägare.tzr snubben skrev:2439693Jag har en tzr, har haft den ett drygt halv halvår och har aldrig krånglat.Den är ganska så lättmekad om nu något skulle gå sönder. Vad vill du veta mer? Mina erfarenheter är iallafall att dom håller. Men nu vill jag ha en dt så du kan ju köpa min
Så sant som det är sagt Så nästa ägare kommer inte ha något problem med minphilsson skrev:2439932När en 2t inte krånglat så är det bara dags för nästa ägare.
jag kan ärligt säga att min DT har aldrig svikigt mig.. jag ahr precis kört 1300 mil på 1 ½ sesång å den har aldrig brytigt ihop om det inte brodde på mig.. typ soppa torsk.. eller jo en gång.. när ett tänstift sota igen totalt..så jag är helnöjdLundgren skrev:2439971Så sant som det är sagt Så nästa ägare kommer inte ha något problem med min
Ok tzren har faktiskt svikit mig en gång men då renoverade jag halva motorcykeln så den kommer nog inte att krångla för nästa ägare(får man hoppas iaf). Så förutom de så är jag också helnöjdMr EmCom skrev:2439999jag kan ärligt säga att min DT har aldrig svikigt mig.. jag ahr precis kört 1300 mil på 1 ½ sesång å den har aldrig brytigt ihop om det inte brodde på mig.. typ soppa torsk.. eller jo en gång.. när ett tänstift sota igen totalt..så jag är helnöjd
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|