Motard??

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Hoj
Motard
Det värsta med husan är att elstarten är ett skämt. Jag har en -06:a och den har startat med elstarten 3-4 gånger.

Hur är det på ktm, funkar elstarten jämt. Varför är husans elstart så dålig.

Du kanske behöver nytt batteri?:va

Geronimo79

Ny medlem
Gick med
28 May 2005
Hoj
KTM 150 SX 2012
Min husa jag hade startade nästan alltid på elstarten, ytterst sällan man fick kicka..

StyxXx

Lagom Outlaw
Gick med
6 May 2006
Hoj
Hojlös =(
Drz är en bra hoj,personligen så tycker jag att en 400 är lite klent för gatåka.

Det beror helt på vad man ska ha hojen till, min som är strypt, marschar i 110 utan problem. Låter kanon, är billig att försäkra, billiga reservdelar, långa serviceintervaller, ser ball ut och det finns många billiga trimmdelar.

400 är inte alls helt fel, om du inte tänkt hålla dig i 150+ segmentet, men då är nog motard helt fel ändå.

Sen att det skulle räcka med småslantar för att pigga till en FMX är ju rent ljug,det är och förblir det slöaste som rullat på vägen.

Det går att få ut betydligt mer ur dem än från fabrik, och billigt är subjektivt. T.ex. så får du en FMX lätt för 15-20lax mindre än de flesta KTM 6**, och då har du lite extra pengar att leka med...

Visst kan du skrämma upp en XT,men det är inte småpengar om du skall börja med helsystem,kam osv.

Med lite hemma mek och klurade behöver det inte alls kosta mycket, kolla in på XT660R/X tråden.

Holme

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2008
Hoj
R1
ledsen att säga det grabbar men det dök upp en fin zx12r som jag inte kunde tacka nej till...så motarden får vänta:(

Pizzabagarn

Guest
ledsen att säga det grabbar men det dök upp en fin zx12r som jag inte kunde tacka nej till...så motarden får vänta:(

Helt rätt, du kom alltså till insikt att det var skittöntigt att köra motard. Grattis! :tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy