jag har slängt på en framskärm föresten..
bilder från premiären... fläckvis fuktigt första varven =skitig hoj.
ser ju kanon ut
av en händelse så har jag en stm kopppling och en framgaffel till din bike som är schimsad och klar av eklöf
riktigt najs jobb. har sett hojen förut. missade dock att det var din , är du nöjd med isr-grejorna ? är i valet och kvalet om jag skall beställa brembos supermotkit eller isr. bliiligare med isr
tack tack. sitter just nu å pysslar med mina nya dekaler... tror det kan bli riktigt bra när dom kommer på. hoppas kunna printa dom i nästa vecka.
Jo. jag är nöjd med ISR prylarna. Det hejdar duktigt fram. däremot har jag inte så mycket att jämföra med.
hört både bu och bä från duktigt folk ang ISR.
Jag har själv inte haft några problem med mitt ok eller pump. skivan har även den funkat bra, och jag har en annan framfälg med en braking skiva på som också funkar bra.
Det enda som är lite trassligt är att jag måste ha distans till oket.
iofs så gör inte detta så mycket då ganska mycket inte stämmer original med yamaha på min hoj. får exempelvis byta distans när jag byter fälg, för att bromskivan sitter olika på fälgarna.
hade helst haft 2 set yamaha fälgar och ett ok som passar direkt på gaffeln.. pörrigast vore en gaffel för radialmonterat ok.
sen om det kommer märkas någon skillnad i stridens hetta vettefan. men snabb i depån är viktigt.
kolla annonsen på blocket angende fälgar och grejor til yamma
riktigt najs jobb. har sett hojen förut. missade dock att det var din , är du nöjd med isr-grejorna ? är i valet och kvalet om jag skall beställa brembos supermotkit eller isr. bliiligare med isr
Brembos BRA grejer kostar en förmögenhet, ISR känns tyvärr som en djävligt osäkert kort. Jag har oxå haft ISR grejer utan strul, men andra har aldrig fått det att funka.
Dock är deras bromsskivor i världsklass!
Sikta på Magura eller Motomaster.
najsigt.
koppling har jag iofs.. se det är lugnt...
gaffel är däremot mer intressant. vore smidigt att byta hela kronan. komplett med hjul å hela skiten när man ska åka cross.
Brembos BRA grejer kostar en förmögenhet, ISR känns tyvärr som en djävligt osäkert kort. Jag har oxå haft ISR grejer utan strul, men andra har aldrig fått det att funka.
Dock är deras bromsskivor i världsklass!
Sikta på Magura eller Motomaster.
Varför är ISR ett osäkert kort ?
Vad är det som inte fungerat ?
/Peter
De problem jag hört om är läckande bromsok och svårigheter att lufta.
själv har jag som sagt inte haft några problem alls.
Finesser som att man kan justera bromskraften i handtaget är ju inte heller helt fel.
vet inte om man kan få dom men öron så dom passar rakt på gaffeln dock. eller om man alltid måste ha distanser... för finsmakare tar väl det bort lite av känslan eftersom oket kan flexa mer med en distans.
//Droopfy
13 papp för billet fyrkolvs skiva samt radialpump med vikbart handtag. mycket pengar. men helt klart överkomligt =) motomasters grejor liggeri samma liga.
sorry för ot
10'000:- för motomaster.
När får man se den i sin gula skrud ?
jag såg det nu =). har dock fått tag på husabergok med bromspump för bra peng. det borde väll funka och en isrskiva på det , det borde väll funka. jag läser det jag skrev och inser att det kan ha tolkats som att jag inte lyssnar på inputt. sorry om det kunde feltolkas.
och sorry för ytterligare offtopic i din droopfy . jag gillar din cykel
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |