Motarder i Haninge trakten!

Glow_sthlm

motard buse
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
husaberg fs 570 2010
Stromberget skrev:
2478532 Har haft motard i 2 veckor nu känns lite surt att säsongen e nära sitt slut..
men man borde väl hinna köra några veckor till :cdevill (kanske?) de hade varit skoj å dra ihop ett gäng här i söderort å köra lite här omkring eller dra å möta upp motard maffian i samlad grupp :)..

kanske ska ut å åka lite grann nu på söndag du kan ju följa med då!?

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd
Glow_sthlm skrev:
2478582 kanske ska ut å åka lite grann nu på söndag du kan ju följa med då!?

vilken tid? ere fler som e på? kommer nog åka en eller 2 svängar i helgen dom har ju lovat riktigt bra väder.. får se hur lindrig baksmällan kommer å bli men jag ska försöka hålla igen

Glow_sthlm

motard buse
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
husaberg fs 570 2010
Stromberget skrev:
2480457 vilken tid? ere fler som e på? kommer nog åka en eller 2 svängar i helgen dom har ju lovat riktigt bra väder.. får se
hur lindrig baksmällan kommer å bli men jag ska försöka hålla igen

vet inte riktigt vilken tid det blir! Det e två till i från tungelsta som ska med mest troligt!...ska nog försöka ta en sväng imorgon också!...jo jag vet d ska bli kanon väder!...hehe jag ska också försöka ta d lite lungt med spriten!=)

Stromberget

Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd
hoho va ute igår å utforska lite nya vägar farsan tippsa lite så jag yra bort förbi sollentuna å sen bara små vägar mot förusund (tror jag det hette) å bort mot rimbo å sen mot knutby å sen hem.. SATAN vilka roliga vägar det va där.. vill man köra en ordentlig tur ska man åka dit! jag satt på sadeln i ungefär 5-6 timmar :crash men det va jäävligt roligt!

Fan jag har fått ont i höger handled av all övning på bakhjulet.. det känns Ångest..

ere nå folk som ska ut idag? säg en tid å plats så kommer jag!
Om jag hinner :)

Glow_sthlm

motard buse
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
husaberg fs 570 2010
Motard nissen skrev:
2483872 Lust att ut o åka om någon timme? mötas vid rosenhill eller nått?

synd att du inte frågade lite tidigare...stack iväg vid tio imorse!
Om det blir bra väder nu i veckan så kan vi sticka ut på en tur!

Stromberget

Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd
Motard nissen skrev:
2483872 Lust att ut o åka om någon timme? mötas vid rosenhill eller nått?

aa jag hann pysa innan du skrev men jag brassade på slingerbulten vid den tiden typ fast jag såg typ inga motarder.. Däremot såg jag en glidare som brommsade på sig å faceplanta tillsammans med frugan som åkte bakpå såg otäckt ut men det gick bra tror jag..

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Jag vill också åka. duma hoj at börja krånga så här på slutet.

Vi syns i vinter eller nästa vår för er mesar som inte åker när det är under + 5 :hihi

Andersj

ytterst omogen
Gick med
20 Jul 2004
Hoj
660 smc
Blir det fint väder på onsdag kan vi ju mötas upp en halvtimme innan i haninge och åka tillsammans in till medis.

Motard nissen

numer sidvagnsnörd
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Husaberg FE650s 02, YZ250 05, YZ125 81
Andersj skrev:
2484630 Blir det fint väder på onsdag kan vi ju mötas upp en halvtimme innan i haninge och åka tillsammans in till medis.

Gärna, vart e lämpligast att mötas? Kommer åka runt vid rosenhill och mot VH den vägen isåfall.

Glow_sthlm

motard buse
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
husaberg fs 570 2010
Motard nissen skrev:
2485145 Gärna, vart e lämpligast att mötas? Kommer åka runt vid rosenhill och mot VH den vägen isåfall.

Tyvär så skiter det sig för mig på onsdag ska till tatuerarn...så jag ska nog ut å åka på tisdag å torsdag!...så om nån vill häng på då så e det bara att hojta till!

Motard nissen

numer sidvagnsnörd
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Husaberg FE650s 02, YZ250 05, YZ125 81
Glow_sthlm skrev:
2485300 Tyvär så skiter det sig för mig på onsdag ska till tatuerarn...så jag ska nog ut å åka på tisdag å torsdag!...så om nån vill häng på då så e det bara att hojta till!

Aha vart ska du tatuera dig på då? På ena skinkan eller? Kom igen nu de mer sköj att åka hoj :tummenupp

Får man fråga vad du ska märka kroppen med för evigt?

Glow_sthlm

motard buse
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
husaberg fs 570 2010
Motard nissen skrev:
2485325 Aha vart ska du tatuera dig på då? På ena skinkan eller? Kom igen nu de mer sköj att åka hoj :tummenupp

Får man fråga vad du ska märka kroppen med för evigt?

Nää det e faktis på armen..=)
Klart som fan det e roligare att åka hoj...men nu har jag fan bokat tiden så det e bara att bita i det sura äpplet å åka dit!=)

Ja det ska bli en halv naken dam på underarmen=)

Glow_sthlm

motard buse
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
husaberg fs 570 2010
Stromberget skrev:
2484579 aa jag hann pysa innan du skrev men jag brassade på slingerbulten vid den tiden typ fast jag såg typ inga motarder.. Däremot såg jag en glidare som brommsade på sig å faceplanta tillsammans med frugan som åkte bakpå såg otäckt ut men det gick bra tror jag..

aj fan!=)

Stromberget

Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd
Glow_sthlm skrev:
2485421 Nää det e faktis på armen..=)
Klart som fan det e roligare att åka hoj...men nu har jag fan bokat tiden så det e bara att bita i det sura äpplet å åka dit!=)

Ja det ska bli en halv naken dam på underarmen=)

Ere första tattoon eller? har planer på en rackare oxå men har inte kommit på någe bra än..

Fan det skiter sig lite för mig på onsdag med.. jobbar ju till 17.00 sen har jag match kl 20.00 (i ett datorspel :näsblod) hade hellre åkt båge! men måste ställa upp för laget :4skrika..

Ere bra väder på torsdag hade det varit skoj å dra ut ett gäng borde ta varandras msn kan man bestämma nått spontant om folk e onlin..

Glow_sthlm

motard buse
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
husaberg fs 570 2010
Stromberget skrev:
2487168 Ere första tattoon eller? har planer på en rackare oxå men har inte kommit på någe bra än..

Fan det skiter sig lite för mig på onsdag med.. jobbar ju till 17.00 sen har jag match kl 20.00 (i ett datorspel :näsblod) hade hellre åkt båge! men måste ställa upp för laget :4skrika..

Ere bra väder på torsdag hade det varit skoj å dra ut ett gäng borde ta varandras msn kan man bestämma nått spontant om folk e onlin..

Nää det e den 5:e=)..fast nu såg jag att det inte va förns på fredag jag ska dit så jag kan fan åka på onsdag!
du kommer nog på nått tillslut..man ska fan va helt säker på d man vill göra!

Okej trist....på torsdag kan jag åka om det e najs väder!
kan vara en bra ide!

Andersj

ytterst omogen
Gick med
20 Jul 2004
Hoj
660 smc
Träffas 17.00 vid stora OK/Q8 i haninge (brevid coop) och vid 17.10 weela in till medis och möta upp motardmaffian.

Nån som är på?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...