lassnig skrev:Började precis tanka... ligger i 830 kb/s från länken i första inlägget! snart dags att kolla!
Detta var en gammal tråd men självklart tankar man filmen...
lassnig skrev:Började precis tanka... ligger i 830 kb/s från länken i första inlägget! snart dags att kolla!
flipm0de skrev:och nu verkar den inte funka alls?
Äsch då. Är man så pass duktig som dom så tror jag man har hyffsad kontroll över motorcykeln.Tommy skrev:Varför lägga upp höger ben på sadeln vid wheelies?
Känns så jävla osmart om inte har tumbroms är monterat då.
Kanske kan kvitta om man inte har kontroll över bakbromsen iofs.
SaTN skrev:Äsch då. Är man så pass duktig som dom så tror jag man har hyffsad kontroll över motorcykeln.
Om inte annat så går det ju att motorbromsa det lilla som behövs!
de kanske vill kunna växla?... sen kan man ju fördela vikten rätt snabbt i en sådan position om man märker att det håller på att gå åt pipsvängen sen tar ju motorbromsen ner den.Tommy skrev:Motorbromsen räcker inte långt om man kör höga bakhjul.
Men visst köra man hyfsat snabbt och inte allt för höga bakhjul (som i filmen) så är det väl lugnt kanske. Fattar fortfarande inte varför man inte slänger upp det vänstra benet i stället så har man högerfoten där på bromsen som en säkerhet.
Precis opium. Det jag menade!opium skrev:de kanske vill kunna växla?... sen kan man ju fördela vikten rätt snabbt i en sådan position om man märker att det håller på att gå åt pipsvängen sen tar ju motorbromsen ner den.
olaking skrev:Vad heter låten där dom sjunger "damn it feels good to be a gangzta"...den heter säkert så...men vilka sjunger den?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |