lassnig skrev:Började precis tanka... ligger i 830 kb/s från länken i första inlägget! snart dags att kolla!
Detta var en gammal tråd men självklart tankar man filmen...
lassnig skrev:Började precis tanka... ligger i 830 kb/s från länken i första inlägget! snart dags att kolla!
flipm0de skrev:och nu verkar den inte funka alls?
Äsch då. Är man så pass duktig som dom så tror jag man har hyffsad kontroll över motorcykeln.Tommy skrev:Varför lägga upp höger ben på sadeln vid wheelies?
Känns så jävla osmart om inte har tumbroms är monterat då.
Kanske kan kvitta om man inte har kontroll över bakbromsen iofs.
SaTN skrev:Äsch då. Är man så pass duktig som dom så tror jag man har hyffsad kontroll över motorcykeln.
Om inte annat så går det ju att motorbromsa det lilla som behövs!
de kanske vill kunna växla?... sen kan man ju fördela vikten rätt snabbt i en sådan position om man märker att det håller på att gå åt pipsvängen sen tar ju motorbromsen ner den.Tommy skrev:Motorbromsen räcker inte långt om man kör höga bakhjul.
Men visst köra man hyfsat snabbt och inte allt för höga bakhjul (som i filmen) så är det väl lugnt kanske. Fattar fortfarande inte varför man inte slänger upp det vänstra benet i stället så har man högerfoten där på bromsen som en säkerhet.
Precis opium. Det jag menade!opium skrev:de kanske vill kunna växla?... sen kan man ju fördela vikten rätt snabbt i en sådan position om man märker att det håller på att gå åt pipsvängen sen tar ju motorbromsen ner den.
olaking skrev:Vad heter låten där dom sjunger "damn it feels good to be a gangzta"...den heter säkert så...men vilka sjunger den?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |