Klamster
Bra eller Anus?
I början var ju diskussionerna heta kring en motardtröja här på forumet. Kan vi utgå från att det inte blev något nu eftersom vi inte hört ett ljud om det på sista tiden?
ceasar skrev:jag e på om man skippar det där typsnittet som den stora texten är skriven med.
typsnittet på den lilla texten är snygg..
tröjan ska väl ändå tilltala många olika personligheter??
ceasar skrev:jag e på om man skippar det där typsnittet som den stora texten är skriven med.
Ja mä instämmer, skippa den översta texten!ceasar skrev:jag e på om man skippar det där typsnittet som den stora texten är skriven med.
Ringrostig skrev:Ja mä instämmer, skippa den översta texten!
Men..men... ovasett om den blir som på bilden eller inte så måste ja ha en sån tröja. Om Du Cybernisse anser Dig kunna slutföra uppdraget inom en rimlig tid, så gör det...om Du ser att du inte hinner...varför inte låta Blom slutföra det hela...ingen skugga kastad på Dig för det.
Skall vi börja om på nytt med en ny lista i den här tråden eller skall vi plocka fram och sätta ny fart på ursprungstråden?
MVH. \\Micke
OlleR skrev:Blir det nicktryck på baksidan i stil med sporthoj.com-tröjjan då?
opium skrev:I början var ju diskussionerna heta kring en motardtröja här på forumet. Kan vi utgå från att det inte blev något nu eftersom vi inte hört ett ljud om det på sista tiden?
Cybernisse skrev:Lägger upp ett slutgiltigt tryck i morgon.
Jag ringer tryckeriet och frågar om levtid i morgon. Sedan tar jag upp beställningar om allt ser ok ut.
PS, Kinnekullerapporten är klar!!
Jesperponken skrev:Jag är grymt sugen på att ha en sådan tröjja när det blir klart. Ska man skriva upp sig på den gammla listan eller gör ni en ny när det är klart med trycket?
Har ni bestämt vad för tröjja det ska vara? Luvtröjja eller vanlig? Svart eller vit tröjja?
Jag tycker Vit luvtröjja. Men det beror på vilka färger som trycket ska vara i!
/Jesper
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |