Motarduppvisning i Lidköping.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Det är bra.. Många tusen som tittade ;)... tredje eller fjärde året i rad vi kör...

- Johan

madsenfoto

www.madsenfoto.nu
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
nej, men har kamera
klart som fasen att ni ska ha bilder på era hobbys .... jag ska försöka ställa upp och fota så ofta jag kan ...

:yoparty

Pebl

Flyter fram
Gick med
17 Oct 2003
Hoj
-06 BMW R1200S,-99 BMW K1200LT
Synd bara att någon "övningskörde" fram och åter på Fiskaregatan timmarna innan Hjulafton med ljudligt avgassystem. Är en och annan på jobbet som inte precis gillar Supermotard mera efter detta....

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Pebl skrev:
Synd bara att någon "övningskörde" fram och åter på Fiskaregatan timmarna innan Hjulafton med ljudligt avgassystem. Är en och annan på jobbet som inte precis gillar Supermotard mera efter detta....

Det måste ha varit en HD, de brukar ha ljudliga avgassystem som alla klagar på... eller? Antar att du tror att det var jag, men det var det inte... ;)

Hälsa de på jobbet som ställer bilarna mot rörstrandshuset att de inte borde ha körkort om de inte kan titta när de backar ut heller. Har haft garage på fiskaregatan många och och varit tvungen att nita ett otal antal gånger både med bil och båge när man ska fram där... Har de fått sågblad i öga eller?

- Johan

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
mr_rockster skrev:
Det måste ha varit en HD, de brukar ha ljudliga avgassystem som alla klagar på... eller? Antar att du tror att det var jag, men det var det inte... ;)

Hälsa de på jobbet som ställer bilarna mot rörstrandshuset att de inte borde ha körkort om de inte kan titta när de backar ut heller. Har haft garage på fiskaregatan många och och varit tvungen att nita ett otal antal gånger både med bil och båge när man ska fram där... Har de fått sågblad i öga eller?

- Johan

Visst är det konstigt att de där fransjoggarna kan väsnas hur mkt som helst, men så fort vi kommer så blir det ett j*vla liv...?
Ska man måsta fransa styret på moppen för att få va ifred??
Tja, vete fan... kanske gör det, bara för att reta folk...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024