Killerwhale
Gudomlig sporthojare
Japps, inga problem med dom alls!
De flesta onlineshopar kör med den modellen. Kallas för kopplade lagersaldon.De kör med ful marknadsföring = Falska lagervärden. Detta har skett 2 gånger när jag har beställt Rizoma-prylar. = Inget hände på 1,5 vecka så jag mailade och fick då svar att de bör komma inom en vecka.
Jag har beställt 2 gånger innan och då kom grejerna dagen efter.
De flesta onlineshopar kör med den modellen. Kallas för kopplade lagersaldon.
Det innebär att det som anges är eget plus distributörens lager, har man tur uppdateras det dagligen...
Ligger distributören i annat land blir det lite lustigt med leveranstid.
På så vis ser det ut som firman har en jäkla massa prylar hemma och den glada köparen hugger för "då går det ju snabbt".
Webshop är på många sett pissigt, i mitt tycke.
Jag har inget problem med att man listar leverantörens lager, men då ska de i så fall separera den lagerstatusen från övriga om det innebär en längre leveranstid. Flera webbutiker som har skilda lager separerar dessa i sin lagerstatus. Titta exempelvis på webhallen som listar lagerstatus på enskilda butiker, postorder och leverantör separat.De flesta onlineshopar kör med den modellen. Kallas för kopplade lagersaldon.
Det innebär att det som anges är eget plus distributörens lager, har man tur uppdateras det dagligen...
Ligger distributören i annat land blir det lite lustigt med leveranstid.
Att lista "i lager" med 1-4 dagars leveranstid fast det handlar om ett centrallager utomlands med 1-2 veckor eller mer i leveranstid anser jag gränsa till lurendrejeri.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|