Moto GP på storbild

blub

bar asfalt är bra asfalt
Gick med
15 Nov 2003
Hoj
zxr 750
Låter sköj! Blir nog inga bullar för min del, kör ist. :)

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Blir det något i helgen tro? Snart är det ju dax att bänka sig ner och ojja sig över trevliga manövers!

mickelin

Guest
Finns det kaffe bryggare eller liknande ute i lokalen där vi ska vara! (vinden?)

Jag tar med en Perkelelator och kaffe. Platsen blir nere i garaget. Söndag är dagen D om det är då sändningarna visas (har inte kollat). Förhoppningsvis har jag lyckats koppla så att vi får stereoljud.

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Ett par frågor, hur får du bild, blir bilden på väggen? Hur många sittplattser?
vilken typ av bullar gillar du osv? : )

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Är det GP i helgen? Isf vilken tid? Om jag kommer så tar jag också med mig lite bullar och sånt :)

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..
Seriöst, är ni allvarliga?
Sitter inne och kolla på MotoGP på en av sommarens varmaste dagar.

Spela in det och njut av det när det regnar istället, såna dagar lär komma fortare än ni anar.

men det är mina 5 cent det

mickelin

Guest
Ett par frågor, hur får du bild, blir bilden på väggen? Hur många sittplattser?
vilken typ av bullar gillar du osv? : )

Bild på väggen. Sittplatser finns för de som vill sitta. Jag gillar alla bullar så länge som det inte är andra bullar.
Finns det någon som har en digitalbox att ta med? Min är inte kompatibel på plats.

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Seriöst, är ni allvarliga?
Sitter inne och kolla på MotoGP på en av sommarens varmaste dagar.

Spela in det och njut av det när det regnar istället, såna dagar lär komma fortare än ni anar.

men det är mina 5 cent det

Men, där sa du något. Jag älskar motogp men fasiken. Det ska vara 27 grader i skuggan på söndag. det måste ju upplevas på något sätt.....

mickelin

Guest
Lite sent men jag skulle vilja flagga för att jag kanske inte kan imorgon. Har åkt på en sjujäkla förkylning och känner mig rätt sliten just nu. Info imorgon på morgonen så kolla den här tråden.

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Lite sent men jag skulle vilja flagga för att jag kanske inte kan imorgon. Har åkt på en sjujäkla förkylning och känner mig rätt sliten just nu. Info imorgon på morgonen så kolla den här tråden.
Vad innebär detta? Ställer vi in visningen eller har Kamikaze kid digitalbox + bild iaf?

mickelin

Guest
Inställt! Kiden är på Gotland och jag kommer knappt från sängen till soffan. Det är inte bakfylla. Vi siktar på nästa helg. Då kommer jag kompensera er med en riktigt trevlig "representation"!

Denny

#79 Rookie600
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
R6-07
Inställt! Kiden är på Gotland och jag kommer knappt från sängen till soffan. Det är inte bakfylla. Vi siktar på nästa helg. Då kommer jag kompensera er med en riktigt trevlig "representation"!

Ok me de menas att de blir en lap dance med röda lack string som kompensation :va

krya på dej :tummenupp

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Okey, Jag hade nästan bokat in att sola på någon skön gräsmatta under dagen iaf så vi ses till nästa motogp : )

mickelin

Guest
Ok me de menas att de blir en lap dance med röda lack string som kompensation :va

krya på dej :tummenupp

Vill du verkligen se mig med röd lackstring på? Kryar på mig så fort jag kan, tackar! Syns nästa helg, ju fler vi blir, desto bättre!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning