MotoGP 030817

brodin

Medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 929
Är det ingen annan som har den senaste, eller alla race som kan lägga upp en FTP server med dom? FTP:n som nämns här funkar inte!

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
YESSSSSS!!!!!!
Har ett band liggande hemma sedan länge, dock är det inspelat i LP och min video fixar inte LP och jag känner inte för att köpa en ny...

Ikväll ska dock XBOXen få jobba...

//A.

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Varning för ljudet, det ligger ca 7 varv före så det går inte att ha det på samtidigt, eller är det bara hos mig det är så? Klantigt att släppa en film med en sån miss för kommentatorerna är ju svinbra annars!

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Torkel skrev:
Varning för ljudet, det ligger ca 7 varv före så det går inte att ha det på samtidigt, eller är det bara hos mig det är så? Klantigt att släppa en film med en sån miss för kommentatorerna är ju svinbra annars!

I motogp't också? Har bara sett 250-racet än så länge och där var det samma sak..

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
stön...
Jag får väl försöka köra ljudet från videobandet som jag inte kan se bilden på och bilden från XBOXen och fans moster.
Blir LIIIITE jobbigt att synka bara..

//A

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Jepp, samma lag på motogp't. När jag kikade på racet i morse och det bara var sista kurvan kvar (den jag väntat på hela tiden!) så ringer "Racercalle" med en jobbfråga så jag missar upplösningen. Sen gick det inte att klicka sig dit heller utan jag måste starta om filmen från början, aaarrrrgggghhhh!!! Har fortfarande inte sett Rossis do-or-die passering m.a.o! :mad:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Torkel skrev:
Jepp, samma lag på motogp't. När jag kikade på racet i morse och det bara var sista kurvan kvar (den jag väntat på hela tiden!) så ringer "Racercalle" med en jobbfråga så jag missar upplösningen. Sen gick det inte att klicka sig dit heller utan jag måste starta om filmen från början, aaarrrrgggghhhh!!! Har fortfarande inte sett Rossis do-or-die passering m.a.o! :mad:

Vad använder du för konstig player?

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
funkara den för någon? d e lagg på ljudet på båda mina

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
Tror att han som gjort filen gjort det så bra att han klippt bort bilden från reklamen men missatt att klippa den från ljudet, sen har det blivit någg fuck när han lagt ihop ljud+bild i XViDen.

//Anders.

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
er det noen som har lyst til å dele med seg racet fra 17.8. kommer ikke inn, på ftp'n.

har raskt bredband, msn eller icq?

på forhånd takk.

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
grandmaster skrev:
samma crap-rip på rocketcowboy ... gör rätt eller skit i det

jo d borde ju vara samma skit ripp som på squisvids eftersom det är en spegelsait, men squidvids låg nere i går

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...