Hernandez borde få bonus av Dorna
Precis! Blir ju sjösjuk bara av att se den cykeln bölja fram i böjarna
Hernandez borde få bonus av Dorna
Är inte Italien republik?HOPPAS....att Peddot vinner. Vore så jävla skönt om han tvålade dit Lorenzo.
Rossi kommer nog köra för både kung och fosterland. Hedra sin "broder". Jag kan bli ledsen än i dag. När jag tänker på Sic.
//M
Jösses vad trist den var
Är inte Italien republik?HOPPAS....att Peddot vinner. Vore så jävla skönt om han tvålade dit Lorenzo.
Rossi kommer nog köra för både kung och fosterland. Hedra sin "broder". Jag kan bli ledsen än i dag. När jag tänker på Sic.
//M
Är inte Italien republik?
Yamaha kör med speciallack på Misano och Aragon.
http://www.yamaha-racing.com/Racing...-racing.com/photo/high/P20120913173545460.jpg
Jag lider med Hernandez men han verkar vrida fullt överallt, bära eller brista = respeCkT!Precis! Blir ju sjösjuk bara av att se den cykeln bölja fram i böjarna
Tycker den påminner om valfri sprayburkslackerad rookie-hoj. Tur att smaken är som bakenNjaaaaeee..... Den var rätt rå när man såg den lite runtom tyckte jag allt. Fast chauffören skymmer det fräcka sedan.
Jag lider med Hernandez men han verkar vrida fullt överallt, bära eller brista = respeCkT!
Kollade på Brittisk ES och Moody & Ryder kan verkligen underhålla även när det är dött på banan...Dagsfärsk info direkt från kärnan blandat med humor. I en sekvens står JLo och snackar med Augustini då någon av dom lägger kommentaren "Listen! I don't want that curly guy to beat my record"Kan vara den tråkigaste träningsdagen i historien!
Bra gjort av Rea tycker jag...spöade Hayden tex
Rossi "bara" 0,7 efter får väl ses som ett fall framåt.
Edwards fick stryk av Petrucci direkt. Hoppas han kan komma före i racet också.
Dock ska vi ha i åtanke att de har varit och testat på denna banan för en vecka sedan, så de borde vara närmre denna gång!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|