Smagatusk
Guest
Jag tycker det är mkt bra, allt utom maten. Har varit där 2 ggr. Man skall dock inte sitta på ngn läktare emm utan ha en biljett o ströva fritt. Sitter i G sektionen på rakan efter kurva 12 vanligtvis.
Shuttlebuss funkar bra till centrum & vi tog bilen ut på söndagen funkade också bra eftersom vi drog när de 10 första gått i mål.
Har varit på Valencia och Jerez också.
Vad var det du inte gillade?
Jag jämför med Assen och jag kan erkänna att maten är skit där också. Men sånt får man ta.
Det jag blev irriterad på var att vi hade köpt biljetter till sektion T1 (läktarplats), och det var urusla platser. C-sektionen som var för de som inte köpt läktarplats var avsevärt mycket bättre. Där såg man över fyra kurvor medans man på T1-läktaren i stort sett bara såg inbromsningen till en av de fyra kurvorna. Konstigt att man måste betala ett högre pris för sämre platser... Och om man fortsätter jämförelsen med Assen så kunde man på Brno inte sitta på vilka läktare man ville under träning och kval för att kolla vilka platser man eventuellt vill ha till kommande besök. Man kunde heller inte gå runt hela banan och vid valfritt ställe knalla upp och se förarna. Nej då, ville man knalla runt banan här fick man gå 2-300 meter utanför i skogen och bara höra motorljudet. Det hela är väldigt dåligt planerat ur publiksynpunkt tycker jag.
Men man hade ju fan kramp i ögonen när man kom hem. Vicka brudar det finns i Tjeckien. Övervikt existerar ju inte...