Vafan, mognad? Taktik? Så vuxet, så tråkigt Nä, skämt å sido så har han väl helt rätt. Ingen tvekan om att han skulle kunna krascha ut sig igen med tanke på pressen, så inställningen låter ju bra, även om han ju är rejält mediatränad så jag tror inte riktigt på det han säger.
MM snabbast i FP2, Mavve ser stabil ut och fan, jag gillar Zarco (även om han är grodätare). Kul att en rookie är med där uppe igen.Vinales snabbast och med överlägset bäst pace hittills. Marquez och de övriga har en del att jobba med för att komma ikapp. Det blir svettigt på söndag!
Vinales hade inte ens monterat ett soft bakdäck under fp2...
Det här kan nog bli ett riktigt bra race för även om MM säger att han ska köra moget så tror jag han gör vad som helst för att behålla sin svit i Austin.
Herregud vilket kval!!!!
Efter oräkneliga crasher.
Rossi har hittat rätt.
Lorre har hittat rätt.
Zarco har hittat rätt.
Vinales har hittat rätt.
Marquez har hittat rättast.
Dags att sätta upp väggen hos Yamaha?
Vet inte riktigt vad Rossi gjorde fel? Körde långsamt?
Vilket jävla race det blir imorgon!
Loris Baz var den coolaste idag
https://www.youtube.com/watch?v=VbvRz76fTjg
Håller med om det du säger. Ärligt talat så kan det ju inte vara så stor skillnad på Poncerals hojar i år mot förra året. Känns som att skillnaden ligger i att han har betydligt skarpare förarmaterial i år, speciellt då Zarco!Vilken start på MotoGP-säsongen! Man kunde inte önskar sig bättre.
M1:an verkar ju vara fantastisk i år. Alla fyra M1rna går ju satan så bra. Å så sitter det ju fantastiska förare på dem också.
MV+M1 blir svårslagen i år. Vilken fart!
VR+M1 kommer att ta många pallplatser i år. Vinner nog ett par race också.
JZ+M1 är som i symbios! Tror han tar VR:s plats när han slutar. Å då blir han aspirant på titeln.
JF+M1 har ju visat sig höra hemma topp 10. Riktigt bra!
Men sen har vi ju den där MM.....så fruktansvärt snabb när allt stämmer. Kan man tämja den vilda Hondan så är man med och slåss om vinsterna ( även DP och CC ).
Duccarna är mer svåranalyserade, tycker jag. Vet inte varför det inte går bättre?Ojämna resultat. JL med inkörningsproblem. Tekniska problem bl a?
Suzuki = katastrof! Jag lägger skulden på Brivio. Varför behöll han ine AE? Lite kontinuitet i teamet med en snabb förare hade nog hjälpt?
Håller med om det du säger. Ärligt talat så kan det ju inte vara så stor skillnad på Poncerals hojar i år mot förra året. Känns som att skillnaden ligger i att han har betydligt skarpare förarmaterial i år, speciellt då Zarco!
Innan säsongens början skulle man ju kunna tro att Zarco blev av med en riktigt chans när Suzuki valde Rins istället. Jämförde man Tech 3 Yamman med fabriks Suzuki 2016 så skulle man kunna tro att den blå var en betydligt vassare hoj. Beror förmodligen på att MV och även A.Esp gjorde ett bra jobb medan Smith och den yngre Esp gjorde att Tech 3 hojen inte såg fullt så bra ut.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|