VR verkar nöjd med att komma i mål numera. Utan grov risktagning.
1a platsen fodrar väl ofta risktagning....
Det var flera som höll sig på hjulen så det var körbart. Att MM kraschar behöver det inte vara dåligt väder för.
Var ironisk såklart men första gången jag såg det var faktiskt när han blev liggande vid sidan av hojen när han precis tog GP-segern.
Ah, detta med text och ironi...
Kanske passar bättre i en egen tråd istället för tråden om Valencias lilla gp-tävling
Ja hur skulle SportHoj se ut om inte allting var seriöst?
Dessutom heter väl inte tävlingen Valencias GP utan Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana?
Den skulle såklart aldrig heta lilla gp-tävlingen heller. "Tråden om Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana" låter lite väl krystat.
Jag tycker även jag att rödflaggan borde ha kommit långt tidigare och det var lite märkligt att förarna höll ut såpass länge som de gjorde innan Dovi satte upp handen. De hade ju tagit sig runt banan lika snabbt i en båt. Det var alldeles för många krascher som verkade orsakas av vattenplaning.
100 spänn på Oliveira som rookie of the year 2019
Visste inte riktigt var jag skulle posta detta så det fick bli här.
Den 13'de Mars förra året startade jag tråden:
https://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?285070-Skryt-tråden-för-topp-tre-i-MotoGP-2018!!!
Grattis till Bentebent som var ensam om att gissa rätt!
Vi var många som hade topp tre med i listan men i fel ordning.
Ny chans om 3-4 månader inför lopp 1 i Qatar.
Jag hade iaf rätt om en sak, att Marquez skulle ta det med större marginal det här året.
Som förare betraktat säger jag inte emot dig, men med tanke på att han sitter på den troligtvis sämsta hojen av alla rookies, så betvivlar jag att han blir det. För mig känns det som att Bagnaia är den mest komplette föraren på kompetent material. Men vi ska ju också se vem som klarar omställningen bäst. Kommer han att få vidare problem med sin armpump när det gäller tyngre och starkare maskiner? Hur som helst ska det bli mycket intressant att följa.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|