Slappskinnet
Medlem
Snark vad trist race . Det mest spännande som hände var när miller gick förbi lorre.
Cal visar återigen varför han inte är titelmaterial. Jisses...
Annars var det ju ett rent och snyggt rejs av alla inblandade. Nästan så jag blev lite trött när kommentatorn undrade högt om inte RD skulle titta på Millers passage av Lorenzo. Hård passage, men fullkomligt fair.
Trevligt att se Yamaha med god fart, och kul att se en skitglad Iannone på pallen. Lär ju vara bra för hans självförtroende att få en pallplats, så med lite tur så kanske vi får se honom däruppe igen.
Marquez, ja... COTA är 25 gratispoäng för honom helt enkelt. Men snygg och lugn körning rakt igenom rejset.
Lite tråkigt rejs att titta på bara.
frånHe spoke of spending the off-season on holiday in California with his wife and their one-year-old daughter. “It shows you don’t have to ride motorcycles all winter and do press?ups and pull-ups,” he said, “because I haven’t done one.”
Absolut! COTA är gristrist, antagligen i huvudsak designad för att fyrhjulingar ska kunna köra varvet runt tre i bredd.Laguna Seca hade varit ett mer intressant val tycker jag.
Några forumexperter som fortfarande står för sin åsikt att Tito Rabat är en sopa...?
Vid tiden då jag uttryckte åsikten kan jag väl inte säga att den var helt ogrundad då han i snitt tog 2p per race och hans teamkompis Miller nästan tog det tredubbla.
Dock är det roligt att han kan vara med och slåss vilket är det enda jag egentligen vill och oftast därför tycker att vissa förare borde bytas ut för att ge bättre race.
Sen känns det som du kanske har en lite bättre inblick i detta än många andra och så har mer information att basera dina åsikter på.
Simeon känns ju i dagens läge som någon som köpt sig en plats där han inte riktigt platsar.
Jag vet inte om inblick har något med det hela att göra, men jag tycker att det är lustigt hur snabbt en del förare förpassas från hjälte till sopslut så fort resultaten uteblir. Det vittnar om en allmänt dålig förståelse för elitidrottens villkor och hur tight det egentligen är i toppen, och kanske lite grann om hur kritiskt det faktiskt är att hamna på "rätt" hoj då man kommer upp från en lägre klass. Det Tito och Jack gjort hittills i år (jämfört med förra året) är ju sämsta tänkbara reklam för en satellit-Honda.
Jag vet inte om inblick har något med det hela att göra, men jag tycker att det är lustigt hur snabbt en del förare förpassas från hjälte till sopslut så fort resultaten uteblir. Det vittnar om en allmänt dålig förståelse för elitidrottens villkor och hur tight det egentligen är i toppen, och kanske lite grann om hur kritiskt det faktiskt är att hamna på "rätt" hoj då man kommer upp från en lägre klass. Det Tito och Jack gjort hittills i år (jämfört med förra året) är ju sämsta tänkbara reklam för en satellit-Honda.
Det Tito och Jack gjort hittills i år (jämfört med förra året) är ju sämsta tänkbara reklam för en satellit-Honda.
Finns väl en anledning att Marc VDS ryktas gå till Suzuki 2019.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |