Hondas nya vingar, hur uppfyller de de ”nya” aerodynamiska reglerna? De ser ju ut precis som de löstagbara vingar som jag trodde hade förbjudits.
Grymt avslut på FP3, fem förare under tidigare varvrekordet! Kul också att Rossi och Yamaha är med.
-edit- topp 5 inom tre tiondelar.
De ser ut som alla andras vingar. Det är två separata vingar som sitter ihop med en rundad del emellan dem på utsidan.
Helt sjukt att Marquez kör under varvrekordet med trasig vinge.
Z!
Hur gick det för CC?
Jiizes. Alla förare jag hoppades på kraschade ut jävligt tidigt.
Marquez tar titeln i år, ingen fråga om saken. Hondan är grymt stark, Marquez är Marquez, och alla andra har antingen problem eller har kraschat ut sig ur titelkampen.
MEd en så ytterst kompetent hoj så behöver ju Marquez inte överköra hojen så att han skulle skicka den i marken känns inte helt troligt. Speciellt inte de 2-3 gånger han kommer behöva det.
Tråkigt race i alla bemärkelser.
Måste Marquez svanka som en jävla brud?
Jiizes. Alla förare jag hoppades på kraschade ut jävligt tidigt.
Marquez tar titeln i år, ingen fråga om saken. Hondan är grymt stark, Marquez är Marquez, och alla andra har antingen problem eller har kraschat ut sig ur titelkampen.
MEd en så ytterst kompetent hoj så behöver ju Marquez inte överköra hojen så att han skulle skicka den i marken känns inte helt troligt. Speciellt inte de 2-3 gånger han kommer behöva det.
Definiera "överköra". Med tanke på att MM hade minst en krasch utan att krascha under racet så undrar jag.
När hans hoj går mer eller mindre i sidled in i varenda kurva, och det hoppar och far och lever om som om hans att på en mekanisk tjur, då kör han så fort han vågar.
Bah, Yamahan är ju den bästa hojen, hur skulle annars Rossi komma 3'a?
I rest my case!
Så när fronten släpper och han börjar kana, men tvingar upp hojen med armböjen igen. Då överkör han inte?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|