Om det var för spänningen borde det väl varit:
1 JLo
2 Miller
3 Cal
Ingen av dem 3 har ju med VM-striden att göra så för mig blir det ju mindre spännande om det slutar så. + att jag håller ju på Rossi
Om det var för spänningen borde det väl varit:
1 JLo
2 Miller
3 Cal
Danis presskonferens blev lite vag, det var synd.
Ska vi gissa loss lite om vad han kommer berätta för oss när han bestämt/skrivit på något?
WSBK?
Ersätta Maverick på Yamaha?
Driva ett satellit-team åt Yamaha som ersätter Tech-3?
Jag har inte en kvalificerad blekaste men det borde inte handla om presskonferens ifall man blir testförare eller?
Något på en hoj borde det ändå vara. Jag är lite nyfiken allt. Det är jag.
Det blir nog intressant att följa motogp nästan säsong med tanke på 93 & 99 Repsol Honda Team
Sedan 46 & 26 team Yamaha...
Dessutom nr 5 & 25 på KTM
Det blir nog intressant att följa motogp nästan säsong med tanke på 93 & 99 Repsol Honda Team
Äh, egentligen inga nyheter. Dom har ju teamkört sen Malaysia -15...
Har hejat på Lorre i många år nu, har varit många gånger då man tyckt att han har uppträtt som en idiot men det finns ingen som på fullaste allvar kan säga att han inte är sinnessjukt vass på att köra hoj när han får rätt på grejerna.
Lorre tar det imorgon, Dovi tvåa och Rossi trea.
Marquez tappar koncentrationen när han inser att hans nya lagkamrat håller ett högre tempo än honom och han skickar hojen ut i gruset
För några år sedan skulle jag hållt med om att MM hellre kastar hojen än blir frånåkt men inte längre, efter förra racet så tar han den plats han får och efter fp4 och kvalet ser det ut som han får nöja sig med 3:e i hård kamp med Dovi.
Annars håller jag med.
Han har helt klart blivit klokare med åren, men det har varit väldigt många tillfällen i år då han tappat greppet och lyckats få tillbaka det på något magiskt vis, killen kör fortfarande på gränsen och ibland strax över.För några år sedan skulle jag hållt med om att MM hellre kastar hojen än blir frånåkt men inte längre, efter förra racet så tar han den plats han får och efter fp4 och kvalet ser det ut som han får nöja sig med 3:e i hård kamp med Dovi.
Annars håller jag med.
Har hejat på Lorre i många år nu, har varit många gånger då man tyckt att han har uppträtt som en idiot men det finns ingen som på fullaste allvar kan säga att han inte är sinnessjukt vass på att köra hoj när han får rätt på grejerna.
Lorre tar det imorgon, Dovi tvåa och Rossi trea.
Marquez tappar koncentrationen när han inser att hans nya lagkamrat håller ett högre tempo än honom och han skickar hojen ut i gruset
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|