Testa html5-playern.
Håll koll på nedre högra hörnet innan du trycker på Play
Ett uppiggande frejdigt Assenrejs.. Så där på rätt sida "respektlösa" mot varandra. Har någon sett kommentarer från Jlo ang VR lilla sniff i baken?
Så jävla onödigt! Rossi vet att han inte har en chans mot ducati i slutet av rakan och borde således avstått från en bromsduell mot dovi och släppt förbi honom, han hade klippt dovi ändå och då mållinjen kommer väldigt tidigt hade inte dovi haft en chans att bygga upp ngn fart in mot sista chikanen, nu utökade MM sin totala ledning
Det togs upp på presskonferensen efter racet, verkade inte vara några hard feelings alls som jag förstod det.Ja det, eller någon kommentar från Rins eller Marquez angående deras touch(?).
Så sant som det är sagt! Men... tänk om Rossi ändå visste någonting som du inte vet?
Vad tänker du på då? Såg du racet? Vann rossi en bromsduell mot ducati på start/målrakan? Låg han bakom ducati några varv in mot rakan och märkte att han inte hade en skugga av en chans mot ducati som seglade iväg utan större problem? Borde rossi undvikit en bromsduell mot dovi, JA, det borde han då han hade facit hela racet så vad är det du ev syftar på som jag inte vet/tänker på? Han gjorde bort sig och försökte att utbromsa dovi, idiotiskt och det tycker han nog själv nu i efterhand då han förmodligen hade tagit dovi ändå så en säker andraplats blev till en femteplats på en kurva. Tråkigt för mästerskapet i sig men vi knyter näven till sachsenring!
Så här tänkte Rossi enligt dig:
"Jag har inte en chans mot Ducati, och jag kan inte vinna i en bromsduell mot honom. Jag har dessutom all möjlighet att passera honom senare. Men skit i det. Jag har ju inget att förlora."
Förstår jag dig rätt?
Och förstå mig rätt... Diskussioner är alltid kul, men det blir lite löjeväckande när du förklarar - från soffan - hur en 9-faldig världsmästare skulle ha gjort för att vinna ett race.
Han borde nog ha tänkt så vilket jag framförde, ber om ursäkt för min soffanalys, självklart borde jag ju tänkt mig för, inte fan ska vi soffliggare tala om eller göra en hobbyanalys av vad han borde gjort eller inte, sorry för det, verkar på dig som att jag är den första som soffanalyserar och du ser din chans att slänga in ett par klämkäcka rader i hopp om en blinkande tumme nästa gång du loggar in på sporthoj men visst, absolut, skall aldrig mer ha åsikter om vad grabbarna kunde ha eller inte ha gjort så slipper vi "löjeväckande" inlägg i fortsättningen eller så kanske vi ska stämma av med dig först innan vi postar åsikter etc
Han borde nog ha tänkt så vilket jag framförde, ber om ursäkt för min soffanalys, självklart borde jag ju tänkt mig för, inte fan ska vi soffliggare tala om eller göra en hobbyanalys av vad han borde gjort eller inte, sorry för det, verkar på dig som att jag är den första som soffanalyserar och du ser din chans att slänga in ett par klämkäcka rader i hopp om en blinkande tumme nästa gång du loggar in på sporthoj men visst, absolut, skall aldrig mer ha åsikter om vad grabbarna kunde ha eller inte ha gjort så slipper vi "löjeväckande" inlägg i fortsättningen eller så kanske vi ska stämma av med dig först innan vi postar åsikter etc
Jag var övertygad om att han skulle dra till med ännu en placering på podium, men sen händer det som hänt vid ett par tidigare tillfällen när han kört duccen, han går ut stenhårt och sen tappar han tempo väldigt fort och återhämtar inte sig."Anylsera mera" var det väl någon film som hette. Det är väl bra o analysera i rätt dos.
Vad kan vi analysera om Lorres insats?
Tyckte han såg stark ut och tänkte ett tag att han klarar nog spara sina däck och tar en tredje vinst på raken.
Men det sket sig.
MM är ju oslagbar....tråkigt.
EfterJäklar vilket race! Hur många ledare var det, sju eller?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|