Fy fan vad de pushade hårt i slutet
Ja det lämnas inte mycket marginaler där inte
Fy fan vad de pushade hårt i slutet
Som jag fattat det är det bara Rossi som kör de senaste uppdateringarna, Vinales kör t,ex inte dubbelavgas....Är det någon annan yamma-pilot som provat ner-spec'ad i år?
Jag vet att det skall vara en "minor" skillnad men kan det göra något med cykeln?
Att Fabio är en talang är ju ingen hemlighet men är han så bra som förare att han gör skillnaden?
Som jag fattat det är det bara Rossi som kör de senaste uppdateringarna, Vinales kör t,ex inte dubbelavgas....
Så är det säkert, han har ju öppet kritiserat yamaha för att sakna toppeffekt..Gissar att Rossi, som väl är lite tyngre, letar motorstyrka i högre grad än de andra förarna?
Det största felet Fabio gjorde var att inte släppa om Marc så han kunde se var Marc var stark, men han är ju rookie så det ger sig nog.
Men bra jobbat ändå av Fabio, att köra snabbare än hela fältet är ju inte illa pinkat för en rookie på en satellithoj. Ja, Marc undantaget då, men han är ett unikum.
Är det någon annan yamma-pilot som provat ner-spec'ad i år?
Jag vet att det skall vara en "minor" skillnad men kan det göra något med cykeln?
Att Fabio är en talang är ju ingen hemlighet men är han så bra som förare att han gör skillnaden?
Han kan tydligen hålla betydligt högre kurvhastighet än övriga Yamaha, enl. Morbidelli, men utan att kunna pinpointa exakt vad som gjorde skillnaden. Vinales är lite snabbare än Frankie men inte riktigt på Quartos nivå.
Underhållning på toppnivå.
Såg vi ens samma lopp...??
Så när som på sista varvet så var racet ett jävla sömnpiller...IGEN!
Allt är inte omkörningar när det gäller racing. Kan man inte njuta av två förare som är mindre än en sekund från varandra från start till mål i kampen om segern så saknar man känsla för sporten.
Allt är inte omkörningar när det gäller racing. Kan man inte njuta av två förare som är mindre än en sekund från varandra från start till mål i kampen om segern så saknar man känsla för sporten.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|