Nu måste väl ändå ngt innanför skalet på #46 tala om för honom att det får räcka Stjärnglansen dalar fort nu.....
Om du fortsätter upprepa det där i all evighet kommer du få rätt till slut
Nu måste väl ändå ngt innanför skalet på #46 tala om för honom att det får räcka Stjärnglansen dalar fort nu.....
Om du fortsätter upprepa det där i all evighet kommer du få rätt till slut
Galet, MMs "största problem" var vilken bränslemapp han skulle välja....
-Marc, it looked easy on the outside, how was it on the inside?
-No, it wasn't easy, i wanted to get a gap but i started to play with the switch (motormappväljare?)...
Medans Quartararo..
-Fabio, not much tire left...
-No, hahaha.
Ganska olika typer av problem
Någon som vet nått om Yamahas motorkoncept 2020?
Vet att de håller på och testar..
Just ja, grattis, Fabio utsedd till Rookie of the year....
No shit Sherlock?
japp, återkommer efter Australien
Jag brukar undvika säga att det var tråkigt men idag måste väl produktionen haft någon form av otur?
Väldigt mycket topp tre där Vinales uppvaktade Dovi ett tag men sedan?
Inget om hur det battlades i klungorna vad jag kunde se.
Kan inte minnas att jag såg en rullande Aprilia eller KTM-maskin alls?
Typ.
Utan att veta hur mycket bränslemariginal övriga förare hade så får man väl säga att det är tur för dem att MM inte kunde förbruka mer bränsle för då hade han kunnat ta första plats med +6sek marginalEgentligen samma typ av problem.
MotoGP har gått från Racing (det gäller att köra så fort det går)
till
ekonomitävling där förarna har ett antal komponenter som måste räcka till mållinjen.
Att Hondan går så bra i år kanske inte beror på att den har högre motoreffekt än tex Ducati utan på att Hondon får ut fler kWh (energi) på utgående kedjedrev på 22 liter bensin än något annat fabrikat.
Typ vem kan köra längst på en liter bensin.
https://www.hd.se/2007-02-17/fran-autobahn-till-svenskt-ekonomirally
Men spännande är det.
Då missade du när Andrea Iannone låg i sandlådan & åt sand
Utan att veta hur mycket bränslemariginal övriga förare hade så får man väl säga att det är tur för dem att MM inte kunde förbruka mer bränsle för då hade han kunnat ta första plats med +6sek marginal
Det är ingen mer förare som du inte vill se fortsätta tävla?
Det finns några som är långsammare...
Det finns några som är tråkigare...
du vet, när det väl börjar gå utför....det kommer det att göra för alla toppidrottare, inget nytt där men vissa har självbehärskning och inser när det är över och slutar att pina sig själva! att ständigt med näd å näppe kvalificera sig för finalen i 100 meter men ständigt komma sist i finalen när en trots allt vann finalen flera år i rad men för ca 10-12 år sedan....ja du vet vad jag menar! visst, en är inte toksist men det dalar sakta men säkert och stjärnglansen tynar bort mot horisonten, minimalt med tv-tid, ingen bryr sig så mkt mer längre, typ så. Nya unga hungriga kommer underifrån och någonstans borde man inse att det är över, frågan är bara när. själv tycker jag att det hade varit spännande om rossi dragit ihop ett eget team som han basar över med nya spännande talanger, bättre mentor kan man knappt få
Qvartararo är på hugget i FP2.
Men när jag räknat lite på Qvarten och förarna framför, genomsnitt poäng per lopp från och med Cataluny/Barcelona där Qvarten kom 2a tom Thailand där han också kom 2a
så räcker genomsnittet poäng 12,4p/lopp (fördelat på de följande 4 a loppen jämfört med de som ligger före) bara till att passera Rossi (genomsnitt poäng 8,1p/lopp) i årets slutsammandrag och bli 6a totalt.
Men det kommer fler år.
Nej. Det var därför jag skrev ”rullande”.
Men om också alla som har ännu färre inkörda poäng än Rossi också slutar så blir det väl inget kul och kolla ?
För då återstår ju bara 6 förare i MotoGP.
Är det någon jag undrar hur mycket sug för MotoGP det finns kvar hos så är det hos Jorge Lorenzo.
1a 2010, 2012 och 2015
Kommer JL fortsätta 2020 ?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA