Någon gång då och då är beprövad skit att föredraDet är inte så jävla dumt med satellit alltså!
Någon gång då och då är beprövad skit att föredraDet är inte så jävla dumt med satellit alltså!
Det var precis det som inte funkade inte för mig. Var inte fel på min uppkoppling utan något fel på siten, ”bad gateway”, just när det gällde att kolla profilen/logga in/logga ut. Förutom det och den lilla detaljen med live-sändningen så funkade siten som den skulle.Har ni gått in på Profile, loggat ut på knappen längst ner och sedan försökt logga in igen? Funkade för mig
Marquez: Hold my beer.J. Martin kanske man inte ska räkna bort btw..
Får inte ihop den kronologiska ordningen. Du såg Moto3, åt under Moto2 och detta innan 14.00?Ja,typiskt att det händer just inför MotoGP-racet. Kunde se Moto3 utan problem, sen käkade jag lunch under moto2 så det såg jag inte och sen vid försök med kungaklassen så bara "no yuo". Tack så mycket.
Första sen moto-gp/4T eran.Dom nämnde ett par gånger under sändningen och visade även i grafiken efter målgång att detta var Aprilia's första pallplats i högsta klassen.
Varför räknas inte Doriano Romboni's tredje plats på Assen '97 ?
Jeremy McWilliams tog även han ett par stycken pallplatser för Aprilia några år senare.
Får inte ihop den kronologiska ordningen. Du såg Moto3, åt under Moto2 och detta innan 14.00?
Nej, jag funderade på om jag missat något. Tablåerna funkar inte på min tv. MotoE visas ju lite hur som haver och ibland inte alls. Du hade kanske förväxlat de två racen.Nej, sorry. Moto2 var ju efter MotoGP, men jag gjorde paus mellan Moto3-racets avslut och starten på kungaklassen. Fick bara för mig att Moto2 redan varit då. Ber om ursäkt om det blev svårt att förstå för dig
Ja, borde nog bli något straff tycker jag.Brat-Marc slår till igen.
Inte helt olikt Ducati under Stoner-eranYamaha #1, #17, #18 och #19? Dixon kan man förstå men Rossi och Crutchlow? Jaja förklaringar lär komma
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|