Jag tror att de hellre vinner på en japansk maskin än kommer på efterkälken med en italiensk.Tror du verkligen att dom hellre skulle vinna på en japansk cykel än en från hemlandet?
Jag tror att de hellre vinner på en japansk maskin än kommer på efterkälken med en italiensk.Tror du verkligen att dom hellre skulle vinna på en japansk cykel än en från hemlandet?
Vinna skrev jag så svara på det inget annat.Jag tror att de hellre vinner på en japansk maskin än kommer på efterkälken med en italiensk.
Men gud. Nu är det väl ändå inte så att aprilia vinner race så det blir ju löjligt att anta att man skulle vinna på den hur som helst. Och Ducati är ju liksom inget alternativ. Ska vi bara hitta på fakta så tror jag att han gärna hade utklassat hela fältet på en sparkcykel byggd av honom själv. I en sandlåda.Vinna skrev jag så svara på det inget annat.
Ja, verkligen. Det var inte riktigt värdigt en sjufaldig världsmästare.Att se MM sitta och hoppa på hojen som en 3åring på gunghästen utanför Ica, när han vill få en Suzuki-rygg att hänga på…
Förra helgen må vara en bragd i sig för hans del men allt verkar långt ifrån bra..
Han var inte helt ensam om att glida omkring i kvalet.MM krasch igen i Q2. Försökte jaga pecco meeeen. Nä
Jag tänkte att det var viktigast att MM93 gick vidare så Bradl skulle dra honom (eller ge honom lite slip stream åtminstone) och sen fick AM73 åka bakom för att dra nytta av det han kunde från MM93.Han var inte helt ensam om att glida omkring i kvalet.
Udda taktik av Honda att kököra med tre cyklar initialt. Kanske bra för utvecklingen, men det såg onödigt stökigt ut.
Just så, för italienare är kända för sin ödmjukhet tillika prestigelöshet. Eller vänta, va?Men gud. Nu är det väl ändå inte så att aprilia vinner race så det blir ju löjligt att anta att man skulle vinna på den hur som helst. Och Ducati är ju liksom inget alternativ. Ska vi bara hitta på fakta så tror jag att han gärna hade utklassat hela fältet på en sparkcykel byggd av honom själv. I en sandlåda.
Din antydan om att det skulle skicka en viss signal att en italienare inte väljer en italiensk hoj saknar grund. Det handlar om en förare som vill välja det bästa tilllgängliga materialet för honom själv. Hojarna är inte likvärdiga och alla hojar passar inte alla förare. Det har inget med nationalitet att göra.
För all del, utveckla gärna hur den italienska nationalismen står över den enskilda förarens önskan om att köra på bästa tillgängliga materialet så byter jag åsikt i frågan. Svårare än så är det inte på tal om relativisering så kan vi ju även lämna identitetspolitik och Svensk folksjukdom bakom oss fortsättningsvis.Just så, för italienare är kända för sin ödmjukhet tillika prestigelöshet. Eller vänta, va?
Vadan detta konstanta relativiserande? Svensk folksjukdom i all sin prakt, likt identitetspolitiken.
Just så, för italienare är kända för sin ödmjukhet tillika prestigelöshet. Eller vänta, va?
Vadan detta konstanta relativiserande? Svensk folksjukdom i all sin prakt, likt identitetspolitiken.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |