Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Om man mäter i enstaka varv så ja, racemässigt nej. hahaÄr man snabbare om man kör fortare enstaka varv för att sen krascha? Q is the man just nu men inget vara för evigt
Om man mäter i enstaka varv så ja, racemässigt nej. hahaÄr man snabbare om man kör fortare enstaka varv för att sen krascha? Q is the man just nu men inget vara för evigt
Jag måste missfötått det hela. Läste nu att de har kontrakt med ducati till slutet 2024.Var har du hört det?
Framförallt är det lite MM-varning vad gäller att endast Q får till det med Yamaha. Förutom några få ljusglimtar från Binder så verkar det helt nattsvart för både Dovi och Morbi. Det hette ett tag att Hondan var anpassad så endast MM kunde köra den och man kommer osökt in på det, sant eller ej.Det är lite MM93 varning på Qvarten med den skillnaden att det inte känns som han ligger lika nära/över gränsen som M93 gjorde och ändå vann, jag menar hur många framhjulsläpp har inte MM räddat med armbågar och annat…
Qvarten är fan klippstabil och de andra Yamahaförarna är ingenstans.
Miller är ändå dagens hjälte. Någonstans tror jag att ändå att Ducati undrar om de satsar på fel häst…
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|