CBR1
Gudomlig sporthojare
Varför inte nöja sig med ett hopp om att han inte tar några poäng istället.Jag hoppas att Bagnaia trillar.
Varför inte nöja sig med ett hopp om att han inte tar några poäng istället.Jag hoppas att Bagnaia trillar.
Jag vill inte någon ska krascha i MotoGP, skaderisken är för stor, men om Bagnaia och Qvarten inte tar några poäng och Aleix lyckas ta många poäng så tycker jag det är honom och Aprilia väl unnat.Jag hoppas att Bagnaia trillar.
Jag vill inte någon ska krascha i MotoGP, skaderisken är för stor, men om Bagnaia och Qvarten inte tar några poäng och Aleix lyckas ta många poäng så tycker jag det är honom och Aprilia väl unnat.
Du har rätt. Vilket Race var det Aleix slutade köra FULLT med ETT varv kvar ?Tycker inte jag, de har satt sig i den situationen helt på egen hand, team och espargaro tillsammans, hålla reda på vad många varv det är i racet tex. . . .
För att jag gillar minerna i garaget när han trillar, såklart!Varför inte nöja sig med ett hopp om att han inte tar några poäng istället.
Ingen mer än jag (och Strongliquid) som noterat att den andra fabriks Yamahan plötsligt går mycket fortare?!! Lite sent på säsongen kan man tycka, men kul för Morbidelli!
Nästan kusligt tyst det varit om honom, kunde bli lite irriterad för några år sedan på vilket fokus det var på honom, men nu??!! Blev riktigt glad i morse när man fick se honom i "rutan" igen.Jorå, men avvaktar nog någon racehelg till innan jag låter hoppet infinna sig. . kan ju bara ha en "bra dag".
Men visst vore det väl både kul och på tiden.
Kan ju vara att kroppen inte funkat och han börjar hitta runt problemen efter skadan, kan ta en jävla tid det där om något inte är som man vill och det är ju inte som han vart avhängd till nu, han kör ju med det absolut bästa i sporten och då vill det nog till att allt är som det ska om man inte ska samla stilpoäng.
Så, jag hoppas väl jag med men lite försiktigt.
Jag delar din åsikt. The Martinator gör raketvarv utan en bildruta, inget om ”fight för 4th position”, Mir kraschar ut i tysthet.Jag har lite synpunkter på bildproducentens arbete idag... Jag är totalt ointresserad av flickvänner och gamla gråa gubbar.
Snygg start av Bagnaia och FQ.
Chansen finns för Quarten.En liten chans för Qvarten i Valencia ?
Pecco får Covid och får inte starta ??
Bastianini tar ut Pecco med en omkörning utan marginal och låter sedan Qvarten vinna ???
Peccos säkraste taktik är kanske att låta "busarna" dra iväg och se till att ta minst 3 poäng.
Ja, tänkte precis detsamma. ?Nån borde informera Jorge Martin om hur många varv det är tänkt att man ska köra. Det är inte bara de första man ska vara snabb.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|