Måste vara första gången det hänt?Nio olika förare på de tre prispallar som varit hittills!
Det hade ju varit riktigt intressant om han även tog titeln i år. Tveksam till det, men om hojen nu funkar sketabra, och han själv blivit jämn nog så är det ju möjligt. Honda verkar inte vara ett direkt hot, inte Yamaha heller, så det är väl Ducati och Suzuki som kan ställa till det.Så jäkla glad för Aleix skull!
En sann inspirationskälla, försök 199 gånger och misslyckas, försök en gång till och lyckas.
Hade varit otroligt kul!Det hade ju varit riktigt intressant om han även tog titeln i år. Tveksam till det, men om hojen nu funkar sketabra, och han själv blivit jämn nog så är det ju möjligt. Honda verkar inte vara ett direkt hot, inte Yamaha heller, så det är väl Ducati och Suzuki som kan ställa till det.
Hade varit kul om Kawasaki vågade ge sig in i det igen.
Jag håller med!Hade varit otroligt kul!
Satan vad nervös jag var, men han körde riktigt bra!
Då är det iaf hyfsat ovanligt1952 var det senast.
Jag skulle inte vara så snabb med att avfärda Honda+Pol. De hade bra fart på Qatar och hade inte Michelin strulat med däcken till Indonesien hade de troligen varit med bra där också. Pol kan nog komma igen.Det hade ju varit riktigt intressant om han även tog titeln i år. Tveksam till det, men om hojen nu funkar sketabra, och han själv blivit jämn nog så är det ju möjligt. Honda verkar inte vara ett direkt hot, inte Yamaha heller, så det är väl Ducati och Suzuki som kan ställa till det.
Hade varit kul om Kawasaki vågade ge sig in i det igen.
Ja, det säger något om den mentala styrkan Aleix hade under racet med tanke på hur snabbt han kom tillbaka efter de två lite stressade misstagen på tionde varvet, och även hur han blev bättre för varje omkörningsförsök av Martin, tills han slut satte det.Jag håller med!
Otrolig imponerad över hur kallt han genomförde racet.
Visserligen har han haft 199st att träna på ( ) men det är skillnad att vara i ledning och hålla fokus hela vägen in i kaklet.
Ruskigt starkt!
Även om man inte vinner på 199 försök ska man inte ge upp.
En sann inspirationskälla, försök 199 gånger och misslyckas, försök en gång till och lyckas.
Trist! Är det långhåriga tech3 snubben som varit i farten igen?Tragisk olycka efter racen vid transporten mellan banan och flygplatsen.
https://news.italy-24.com/sports/motorcycle/226443.html
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |