Kan konkurrera med Nakagami's framhjulssläpp där han plockar med sig Stefan Bradl och Rins !Dagens hjärnsläpp!
Ja, men det var Bagnia's bakhjul Taka nickade.Kan konkurrera med Nakagami's framhjulssläpp där han plockar med sig Stefan Bradl och Rins !
Nakagami verkar ha haft hjälmen i Bradl's bakhjul för det första jag såg flyga på repriserna var ett visir.
EnligtJa, men det var Bagnia's bakhjul Taka nickade.
Såg riktigt läskigt ut men värsta flygturen fick Rins.
Tråkigt för Bagnia att bli utplockat när han kämpar för mästerskapet. ?
Märkligt men då skriver dom fel.Enligt
var det Nakagami, Bradl och Rins som inte klarade ett varv, åkte av i kurva 1.MotoGP™ Results and Standings | 2023
Find GP results, statistics, rankings and championship standings of 2023 on the official website MotoGP™. Follow your favorite team and rider's progresswww.motogp.com
Bagnaia förlorade väl greppet på egen hand på 2:a varvet , kurva 5(?).
Jag håller med om att Rins flög.
Tur / skicklighet från övriga deltagare att det gick så bra som det gjorde för Nakagami, Bradl, Rins.
Ja, såg riktigt läskigt ut. ?Fifan det såg inte nice ut att banka huvudet så hårt på bakhjulet så hojen slås undan
Ja det låter troligt.Märkligt men då skriver dom fel.
Taka tog med sig Bagnia och Rins.
Bradl crashade av sig själv.
Irresponsible - Rins and Bagnaia furious after early crash
Despite sending their best wishes to Taka Nakagami, neither rider was impressed by his first corner move which caused a three-rider fallwww.motogp.com
Enligt Rins så hade Nakagami haft rejäla skador i ansiktet när de hade setts på sjukkliniken. Inte så konstigt eftersom han använde sitt huvud för att bromsa peccos bakdäck så att visiret slets av.Ja, såg riktigt läskigt ut. ?
När det hände tänkte jag att Taka brutit nacken för huvudet slängde upp efter träffen.
Som tur var hade jag fel.
Taka får nog vara nöjd med att bara ha fått ansiktet omarbetat.Enligt Rins så hade Nakagami haft rejäla skador i ansiktet när de hade setts på sjukkliniken. Inte så konstigt eftersom han använde sitt huvud för att bromsa peccos bakdäck så att visiret slets av.
Dom som spelat på att Aleix skulle bli 5:a är lite gladare !Aleix, mycket märkligt.
Finns nog en och annan som spelat på att han skulle komma top-3 som inte är jätteglada nu.
Bara hoppas på att åtminstone ögonen klarade sig utan kvarstående skador.Taka får nog vara nöjd med att bara ha fått ansiktet omarbetat.
Det kunde ha gått riktigt illa. ?
Just det jag menar. De är säkert överlyckliga och Aleix med när han fått sin andel av vinstenDom som spelat på att Aleix skulle bli 5:a är lite gladare !
Ja det låter troligt.
För hur skulle Stefan Bradl som startar på startplats 21 med uppgift ta hojen runt utan krasch kunna vara före Nakagami startnr 12 in i kurva 1. Och bli påkörd.
Aleix, mycket märkligt.
Du som har betydligt bättre insikt i hela cirkusen än oss andra, vem/vilka förare tillhör 0,2% som inte är hjärndöda enligt dig?…Å andra sidan är ju 99.8 % av alla individer man träffat inom roadracing tämligen hjärndöda, så jag är inte ett dugg förvånad…
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|