Vad har det med saken att göra? Men imponerande absolut, men likväl ett jävla svin.Och direkt snabbast på Ducati ;-)
Ligger säkert en bitter Valentino bakom detta, lipsill!ärligt talat äntligen någon som vågar uttala sig om MM.
Är en person en lipsill om man säger sanningen???Ligger säkert en bitter Valentino bakom detta, lipsill!
Herregud. Köp dig något roligt och njut av livet ;-)Vad har det med saken att göra? Men imponerande absolut, men likväl ett jävla svin.
Ja.Är en person en lipsill om man säger sanningen???
Inte konstigt att det gnytts lite...Mir skrev:“This is something that makes me very happy,” said Mir. “It’s the first time I’ve started to see some evolution on the bike, the package and we tried many things.
Inte direkt i orört originalskick.Marc har opererats för "arm pump".
Marc Marquez undergoes surprise arm pump surgery
Marc Marquez is leaving nothing to chance ahead of the 2024 MotoGP season, revealing he has undergone arm pump surgery.www.crash.net
Jag håller med dig om att MM kör hårt eller rent av fult ibland, men som förare i den här klassen så är man en pelare för PR utåt och då är det extremt klantigt att uttala sig så.ärligt talat äntligen någon som vågar uttala sig om MM.
Finns väldigt mycket som talar emot detta egentligen.En del starka åsikter om MM, lite förvånande att folk här känner honom personligen, jag har dock inte haft den förmånen att lära känna honom så jag hoppar väl över att komentera hans personlighet.
Men i övrigt är jag övertygad om att han, förutsatt att han får vara skadefri, gör rent hus nästa år, finns egentligen inget som talar emot detta som jag ser det.
mvh
micke
jävla Trojahora! ?????
???Herregud. Köp dig något roligt och njut av livet ;-)
Nu är det hans beteende på banan jag reagerar påEn del starka åsikter om MM, lite förvånande att folk här känner honom personligen, jag har dock inte haft den förmånen att lära känna honom så jag hoppar väl över att komentera hans personlighet.
Men i övrigt är jag övertygad om att han, förutsatt att han får vara skadefri, gör rent hus nästa år, finns egentligen inget som talar emot detta som jag ser det.
mvh
micke
Nja, vi kan väl säga han har samma erfarehet av Duccen som han hade av Hondan han klev upp på dessutom sitt första år i Moto GP 2013, o hur det gick vet vi allihop.Finns väldigt mycket som talar emot detta egentligen.
Han har inte erfarenheten på Ducce. Det är inte lätt att vara snabb ett race igenom. Lär ju vara svårt att hitta hem gällande körstil och setup gällande däckslitage mm på "längre" race. Alla andra Ducceförare med mer erfarenhet kommer ha ett försprång.
Blir enklare för honom med poles och sprint race, det tror jag.
Jag tror däremot att han kommer vara ett riktigt hot 2025 för titeln. Förutsatt att han inte skadar sig. Verkar ju ändå som att det inte är helt omöjligt att krascha duccen, tex framhjulssläpp.
MM93 är dock the master of framhjulssläpp… på en oerhört icke förlåtande Honda,Finns väldigt mycket som talar emot detta egentligen.
Han har inte erfarenheten på Ducce. Det är inte lätt att vara snabb ett race igenom. Lär ju vara svårt att hitta hem gällande körstil och setup gällande däckslitage mm på "längre" race. Alla andra Ducceförare med mer erfarenhet kommer ha ett försprång.
Blir enklare för honom med poles och sprint race, det tror jag.
Jag tror däremot att han kommer vara ett riktigt hot 2025 för titeln. Förutsatt att han inte skadar sig. Verkar ju ändå som att det inte är helt omöjligt att krascha duccen, tex framhjulssläpp.
Vi får se. Oavsett så kommer det bli väldigt intressant! Jag är öppen för allt men tror att de andra grabbarna kan sätta emot ordentligt.Nja, vi kan väl säga han har samma erfarehet av Duccen som han hade av Hondan han klev upp på dessutom sitt första år i Moto GP 2013, o hur det gick vet vi allihop.
Jag är helt enig med Pedrosas kommentar ”Marquez leende efter första passet är dåliga nyheter för övriga fältet”
Men den som lever får se, vi kan bara killgissa efter bästa förmåga, men intressant kommer det defenitivt att bli
Alex vurpade lika många gånger på Ducatin iår mot på en Honda förra året. Då körde han 20 race mot 17 detta året. Så det säger att Ducatin ger lite fler "sjukskrivningar" med.MM93 är dock the master of framhjulssläpp… på en oerhört icke förlåtande Honda,
Duccen är den lättkördaste hojen på gridden.
Be ware all others.
Han kommer röra om ordentligt nästa år.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring