MotoGP 27/4 - ladda ner

Seizure Later

Directors cut...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen just nu
Som tur är kunde jag se racet via parabol, med engelska kommentatore, det var 3 mycket bra race! Snyggt att Sete vann, pekade upp mot himlen och tackade Katoh.
Ducatien och Bayliss imponerade stort, 4 i sitt första GP, 3 i sitt andra, hur blir det sen? Men vad var det som hände med Edwards i starten??

KtmDanne

Dakarwannabe.
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
KTM 640 Adventure
McB skrev:
Antar att de flesta av er, liksom jag, inte kunde se på MotoGP-loppet idag pga. ComHems sändningsproblem. Men, det finns ett ljus i slutet på den mörka tunneln, nämligen här!

Jaha, har nu laddat hela natten. Skall starta rejset i windowsmadiaplayer. Då står det i nedre högra hörnet, "söker efter codec" och efter en stund så startar endast ljudet och inte filmen, grr
madani.gif
Jag klarar inte fler motgångar nu!! Kan nån tala om för mig var jag kan ladda ner rätt Codec..
smileysex5.gif

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Re: Re: MotoGP 27/4 - ladda ner

KtmDanne skrev:
Jaha, har nu laddat hela natten. Skall starta rejset i windowsmadiaplayer. Då står det i nedre högra hörnet, "söker efter codec" och efter en stund så startar endast ljudet och inte filmen, grr
madani.gif
Jag klarar inte fler motgångar nu!! Kan nån tala om för mig var jag kan ladda ner rätt Codec..
smileysex5.gif

Codec finns att ladda ner här..... det är nåt special special tror jag!
http://www.xvidmovies.com/codec/

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
McB skrev:
Antar att de flesta av er, liksom jag, inte kunde se på MotoGP-loppet idag pga. ComHems sändningsproblem. Men, det finns ett ljus i slutet på den mörka tunneln, nämligen här!

Du är väl en räddande ängel va!!! tack! :tummenupp
Har du länkar till fler lopp?

snobben

stunt4life
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
ktm & suzuki
:tummenupp räddaren i nöden, nu kan man kolla på racet! tack! jävla com hem!

sen tackar jag för den coola bakgrunden också! fattar inte varför den funkar när man gör så där, lägger till och sen tar bort bokstaven...men men vad spelar det för roll! tack allesammans :bow :bow :bow

Fazer

Medlem 191
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Min Italienska älskarinna
McB du har ingen länk till förra loppet GP? vore roligt att ha hela säsongen i burken. Är alltid kul att titta på, en dag som denna!

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Fazer skrev:
McB du har ingen länk till förra loppet GP? vore roligt att ha hela säsongen i burken. Är alltid kul att titta på, en dag som denna!

Tyvärr, ingen länk. Däremot har jag det sparat hemma. Skickar dig ett PM i natt med temporära inloggningsuppgifter till min ftp, så kan du tanka det.

Fazer

Medlem 191
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Min Italienska älskarinna
McB skrev:
Tyvärr, ingen länk. Däremot har jag det sparat hemma. Skickar dig ett PM i natt med temporära inloggningsuppgifter till min ftp, så kan du tanka det.

Tackar Tackar :bow

Mr. Fraghappy

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
McB skrev:

Låter trevligt, kanske finns enchans att andra får ta del av det oxå :bow :rock :)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Äntligen! :tummenupp

Comhem :fatta!

Tack tack. :bow

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Mr. Fraghappy skrev:
Låter trevligt, kanske finns enchans att andra får ta del av det oxå :bow :rock :)

Inte omöjligt, men vi får ta det i tur och ordning. Jag har bara en defekt Telia ADSL-lina, så jag vill helst inte att mer än en person skall tanka av mig samtidigt.

Alla som är intresserade av att tanka förra MotoGP-loppet, skriv upp er på en lista här nedan, så skickar jag PM till var och en med inloggningsuppgifter och ungefärlig tid när ni kan börja tanka.

1. Fazer
2. Mr. Fraghappy
3.
4.
5.
...

Ni som inte anmält intresse före 14.00 i morgon får inte tanka, tyvärr.

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Fazer skrev:

Her er en link til sesongens første Moto GP:
MotoGP Japan

enjoy!

:)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!