shall we??lappmögel skrev:2614469Det hoppas jag!!!
det går bra att ladda hem... har jag hörtlasse kongo skrev:2614572måste man ha det sunkiga demot? kan man inte ladda hem det på pirate bay ?
this game session is no longer availeble...lappmögel skrev:2614677Jag kan hosta IP är 5.42.197.49 kan dock bara spela framåt 9 så ni vet då får nån annan ta över
Loy skrev:2612747Crackat det efter konstens alla regler?
Det krashade hela spelet direkt efter starten i sista loppet. så jag går och fikar nu.. tack för bra "tävling"Pierro0087 skrev:2614731this game session is no longer availeble...
prova att högerklicka på exefilen som du startar spelet med, och välj kompatibilitetsfliken. där väljer du win98 kompatibilitet.Herkules skrev:2614749Nu har jag laddat ner nån no-cd grej och ersatt den med orginalet.
Spelet funkar fram tills jag ska köra då stängs den av och en ruta kommer upp:
CreateCubeTexture call failed
D3DERR_INVALIDCALL
Vad gör jag för fel nu
crashtestdummy skrev:2614811Det krashade hela spelet direkt efter starten i sista loppet. så jag går och fikar nu.. tack för bra "tävling"
crashtestdummy skrev:2614811Det krashade hela spelet direkt efter starten i sista loppet. så jag går och fikar nu.. tack för bra "tävling"
prova att högerklicka på exefilen som du startar spelet med, och välj kompatibilitetsfliken. där väljer du win98 kompatibilitet.
Ricken skrev:2615921Nu ikkväll så är jag ledig, å nu vill jag oxå köra.
Nån som är på?
låter bra, jag behöver nån o drafta runt efterZee skrev:2615926Kanske hänger på en swing och visar vart skaubet ska stau.
Runt 20-21?
Ricken skrev:2615976låter bra, jag behöver nån o drafta runt efter
Zee skrev:2616034Jag kan visa lite olika spårval. Jag har lite olika favoritspår, ett spår jag kallar Winners Deluxe Go Go, och ett annat som jag kallar Rabattus Harvus Maximus.
Det senare är det vanligaste valet av spår för de flesta förarna.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|