Ricken skrev:2620570Jag kommre inte lira ikväll, behöver lära mig lite mer innan jag offentligt förnedrar mig igen
lappmögel skrev:2620477ingen som lirar nu, lite uppvärmning bara då, kriget tar vi sen!!!!!!!!!!
Zee skrev:2620590Det hade vatt bra om folk använder samma alias som på SH så att man vet att det är folk man kör med, och inte galningar hihi ).
Inte veno haeroe eller vad han nu hette, och så han som hade 4.5 i seed, Zee vill veta vem det är så han får fråga om råd hur han ska göra för att inte vurpa.smallsocks skrev:2620591de flesta gör väl det. de som läser och spammar i tråden
Ricken skrev:2620595Inte veno haeroe eller vad han nu hette, och så han som hade 4.5 i seed, Zee vill veta vem det är så han får fråga om råd hur han ska göra för att inte vurpa.
Ricken skrev:2620595Inte veno haeroe eller vad han nu hette, och så han som hade 4.5 i seed, Zee vill veta vem det är så han får fråga om råd hur han ska göra för att inte vurpa.
Zee skrev:2620602Aj, den sved. Men var det inte "Ghost" som hade så låg seed? Undra om "Ghost" är ni-vet-vem-so-vi-inte-får-nämna?
Jag vill också ha en seed på 4.5 så att man har en superduperhoj.
Ghost är väl när någon drar sig ur innan start så att datorn tar över o kör?Zee skrev:2616827SEED är alltså hur braman är rankad och kan sänkas (lägre seed = bättre player) genom att köra snabba varv, klara championships i single player mode m.m.
1) Vem är Jurgen här på SH?
2) Vem är Vaso Doohan på SH? Han hade en seed på 4.5 !!!!!! Hans starter var som en dragster jämnfört med oss andra.
Ricken skrev:2620608
Verkare vara veso som var schnabb...
=MattmaN= skrev:2620620KOm igen kör med mig!
Swedie skrev:2620728Hur många är det som spelar?
Jag har som sagt kontakt med dom som sköter På 2 hjul-mässan och kan se till att vinnarna i varje tävling (typ via highscore) får biljetter till mässan.
Kan någon samordna detta som är med och spelar och som kan spelet bra?
Sign me inlappmögel skrev:2620469
1. Smallsocks
2. Zee (kanske blir lite sen)
3. Lappmögel
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Swedie skrev:2620728Hur många är det som spelar?
Jag har som sagt kontakt med dom som sköter På 2 hjul-mässan och kan se till att vinnarna i varje tävling (typ via highscore) får biljetter till mässan.
Kan någon samordna detta som är med och spelar och som kan spelet bra?
Kan vi inte börja nu istället?Zee skrev:2620853Hubba hubba! Biljetter till På 2-hjul? Är det endast inträde då, eller ingår ev. resekostnader? Vem sponsrar?
Jag kan fixa med regelbundna körningar och bokföra resultat m.m., men då måste vi enas om mer strikta regler och körningar, samt delrejs och finaler osv. Kanske vore det lämpligt att ha ett delrejs i veckan (eller månaden)?
Hm.
beror förstås på hur många som är intresserade. Ska jag starta en ny tråd om detta med anmälningslista i?
kl. 193O
Sign me in
1. Smallsocks
2. Zee (blir INTE sen)
3. Lappmögel
5.
6.
7.
8.
9.
10.
#22 skrev:2620866Kan vi inte börja nu istället?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|