Scott Sexpump säg vilka portar du öppnad så öppnar alla med router dem portarna
Ingen som lirar motogp3?
Min dator pallar inte motogp 07
Det gjorde jag. Funkade inte.321133612975 och 32976 TCP. Fast jag öppnade inte dem. Jag gjorde en port-forwarding. Ibland heter det virtual server beroende på vilken router/brandvägg man har.¨
Kör man hamachi så behöver man inte öppna en port. Tanken med hamachi var att man skulle slippa öppna en massa portar i brandvägg etc.
Då räcker det att välja search för att hitta ett spel, connect till ip behöver man inte heller använda.
Varför krånglar ni till det?
Kan vi inte testa något annat program isället för hamachi måste väll finnas flera?
nvänder du dom portarna när du gör en virtual server12975 och 32976 TCP. Fast jag öppnade inte dem. Jag gjorde en port-forwarding. Ibland heter det virtual server beroende på vilken router/brandvägg man har.¨
nvänder du dom portarna när du gör en virtual server
Kollade lite igårkväll. Finns lite olika lösningar:
Openvpn.net ska tydligen ha något också. Verkar inte användarvänligt.
Men jag funderar starkt på att ordna så att vi kan köra via min dfl-210.
Den har inbyggt vpn stöd för 100st tunnlar.
Jag har 50mbit åt båda hållen så det borde fungera.
På det viset håller vi trafiken internt i sverige också, vilket är bra för laggningen som vi ibland upplever när vi kör hamachi.
Jag ber om att få återkomma.
Braaa! Sexpumpen. För hamachi verkar ju vara lite knäppt eftersom när alla prickar är gröna så ska det funka enligt deras sida, men det gör det ju inte iaf.
Det låter skitbra sexpumpen
Ja, det enda sura just nu är att alla kommer att komma åt mitt nätverk.
Jag ska försöka lägga om det hela till DMZ så att det på något vis blir ett enskilt nätverk.
Låter grymt bra Sexpumpen. Fan va Nice!!!!!
Men vad är det för Ip numer är det mitt Ip elelr är det iIP till servern?
Gör det du, tror ingen skulle göra något dumt om man nu ens kan göra det... du är shysst nog som fixar allt detta... Men jag vet varför du gör det...
För att slå oss alla med 30 sek på varje bana och sedan skryta med det
Samma här, när jag startar kan 125next joina, men varken loy eller kalle rs. OCh när dem startar så kan inte jag joina3211662Håller med dig.
Men eftersom det krånglade UTAN att vi gjorde något överhuvutaget med inställningarna så var det ju bara en fråga om när vi skulle börja fundera på olika lösningar.
Jag har t.ex. ännu inte hittat ett spel på nätverket. Men startar jag ett så kunde 125_next joina mig.
Kan slå vad att allt fungerar klockrent om jag kopplar ur min brandvägg.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|