MotoGP 4

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Swedie - Det är mycket snyggare än MotoGP 3. Bättre känsla också, fast ändå är känslan ungefär som MotoGP 3. Så du kommer nog inte gilla det heller...
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Finns även att köpa på www.cd-wow.se

EDIT: Där kostar det bara 459:- istället för 549:- på webhallen. Eller 559:- som det kostar på EB-Games...
 
Last edited:

moroder

www.sids.se
Gick med
29 May 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki LS 650 -97
Nu finns motoGP4 i platinum serien t ps2..bara 199 spänn på cdon.com...enligt mej skitbra spel..spec 125gp :Bugar har spelat 10 h på raken typ :lol
 
Last edited:

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Fyrhjuling
moroder skrev:
Nu finns motoGP4 i platinum serien t ps2..bara 199 spänn på cdon.com...enligt mej skitbra spel..spec 125gp :Bugar har spelat 10 h på raken typ :lol

Köpte också det när det kom som platinum, lite skillnad från MotoGP-serien till PC som jag endast lirat innan. Köra MotoGP-hojarna med simulation på är grymt roligt, man sladdar runt hela banan :D 125orna är ganska roliga dom med, grymt snabbstyrda.
 

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Short Valley
Hoj
KTM
öhh...Moto Gp bra?
Skämtar ni eller?

Enda mc spelen med bra lagom realistisk känsla borde vara GP500 och Superbike serien.

Har iof inte lirat Moto GP 4 men d tidigare releaserna har mest känts som ett stort jädra skämt!
Men visst, alla kan inte gilla simulatorer utan föredrar spel med 8 bits arcad känsla :rofl


:hej
 

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Fyrhjuling
KickAss_Prod´s skrev:
öhh...Moto Gp bra?
Skämtar ni eller?

Enda mc spelen med bra lagom realistisk känsla borde vara GP500 och Superbike serien.

Har iof inte lirat Moto GP 4 men d tidigare releaserna har mest känts som ett stort jädra skämt!
Men visst, alla kan inte gilla simulatorer utan föredrar spel med 8 bits arcad känsla :rofl


:hej

Vem sa att det var en simulator? Är inte motorspel bra om det inte är simulatorer? Märkligt hur NFS har kunnat bli så populärt :rolleyes: jag menar, det är väl ingen simulator direkt? Förvisso ett bilspel men det är en likvärdig jämföring. Jag gillar simulatorer men jag tycker även att motogp 4 var kul på sitt sätt.
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Jag gillade Moto GP 2 till PC, men gillade inte alls Moto GP 4 till PS2. Det var helt enkelt inte roligt. Klotar hela tiden, långa laddtider, crappiga menyer.. Nej, helhetsintrycket funkade inte. :argpådato

Moto GP 2 är däremot helt ok.

Man önskar att det hade kommit en motsvarighet till Grand Turismo 4 fast för/med hojar! :(
 

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Fyrhjuling
Zee skrev:
Jag gillade Moto GP 2 till PC, men gillade inte alls Moto GP 4 till PS2. Det var helt enkelt inte roligt. Klotar hela tiden, långa laddtider, crappiga menyer.. Nej, helhetsintrycket funkade inte. :argpådato

Moto GP 2 är däremot helt ok.

Man önskar att det hade kommit en motsvarighet till Grand Turismo 4 fast för/med hojar! :(

Your wish has soon come true :D

http://www.us.playstation.com/Content/OGS/SCUS-97502/Site/

Gillade du 2an till PC gillar du säkert 3an till PC också, testa det :tummenupp

att du klotar hela tiden beror ju bara på att du är kass ;) laddtiderna håller jag med om att dom är väldigt irriterande.
 

Klintan

Ganska liten, men riktigt snabb
Gick med
12 Dec 2003
Ort
Hemma i huset med Lill-Klintan
Hoj
Doris får duga så länge....
Jag körde faktiskt färdigt GP4 igår, har vunnit alla race i alla klasser i alla svårighetsgrader, inte speciellt svårt men det har tagit lååång tid!!

Nästa lika grym som Rossi nu va :yoparty??

Så det är dax för ett nytt spel!! Förslag tack
 

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Fyrhjuling
Klintan skrev:
Jag körde faktiskt färdigt GP4 igår, har vunnit alla race i alla klasser i alla svårighetsgrader, inte speciellt svårt men det har tagit lååång tid!!

Nästa lika grym som Rossi nu va :yoparty??

Så det är dax för ett nytt spel!! Förslag tack

MTX MotoTrax om du gillar crosspel - supercross, motocross, freestyle, free ride :D får kontrakt med stora företag, nya hojar, kläder, trimdelar osv.
 

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
är det bara jag som tycker moto gp 3 är jävligt SVÅRT. Har klarat championship på lättaste men när man ska köra på svår så går det fan inte alls.. Man klarar ju inte ligga i rätt linje med de andra förarna.. antingen krasher man in i den fframför/bakom eller så åker man ut i gruset... Kan de inte göra ett spel som går att köra även om man inte är född framför ett mc spel!!!11
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Jag tycker Motogp spelen är rätt användarvänliga. Svårt med kontrollen när man simulerar å styr med tangentbord. Snart kommer väll gashandtag å nått man kan sitta å lute sig med med nån form av forcefeedback så man blir avkastad i rummet vid highsider =)
 

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Fyrhjuling
snorre2000 skrev:
är det bara jag som tycker moto gp 3 är jävligt SVÅRT. Har klarat championship på lättaste men när man ska köra på svår så går det fan inte alls.. Man klarar ju inte ligga i rätt linje med de andra förarna.. antingen krasher man in i den fframför/bakom eller så åker man ut i gruset... Kan de inte göra ett spel som går att köra även om man inte är född framför ett mc spel!!!11

men du! man ska ju inte ligga i samma linje som dom andra förarna om man kör om dom, då går det aldrig bra :D

Jag själv har inga större problem att vänja mig vid nya MC-spel, har dock polare som verkar tro att det räcker med att trycka in gasknappen för att hojen sen ska bromsa o svänga av sig själv :)
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top