Jahapp, Marc bryter säsongen för en fjärde operation, då han inte kan köra på den nivå han vill. Tydligen måste den göras med extern fixering denna gången om jag fattar det rätt. Marc säger också att han inte vet när han kommer tillbaka.Kommentatorerna nämnde operation, samtidigt som de sa att de inte hade någon aning vad ämnet var.
Kanske ska HRC anordna moppesafari mellan vingårdar i Toscana. Det hade varit nått, kanske att de blivit överfallna av gula supporters.
Aj fan, men det låg väl på lut.Jahapp, Marc bryter säsongen för en fjärde operation, då han inte kan köra på den nivå han vill. Tydligen måste den göras med extern fixering denna gången om jag fattar det rätt. Marc säger också att han inte vet när han kommer tillbaka.
Frågan är ju också OM han kommer tillbaka…
Gissar på Bradl från början iaf.…Och varför frågade ingen vem som kör istället? Eller ställdes den frågan?
Ibland släpar eftersändningen väldigt mycket, men enligt appen så finns racet där iaf.2h 42 minuter sedan racestart och ingen eftersändning står att finna på motogp.com
det känns inte bra. Har något hänt?
Jag tittade inte längre än till direktsändning av MotoGP loppet och då var allt väl. Pecco Qvarten och Aleix sprejade varandra med Prosecco och var hur glada som helst.2h 42 minuter sedan racestart och ingen eftersändning står att finna på motogp.com
2h 42 minuter sedan racestart och ingen eftersändning står att finna på motogp.com
Låter som att vi såg olika race.Sorglig tillställning dagens MotoGP!
Åka snyggt i en lång rad, lika spännande att se på som en SMC-utflykt.
Här är Jacks start men Ducatis nya gräsklippartillsats...Lite dåligt med repriser på incidenterna idag. Undra vad som hände med Miller i starten tex, Såg ut som han blev uttryckt på gräset i 300 blås. ?
Du vet att Viñales inte kört Yamaha på snart ett år?Banjon håller sig på hjulen med den röda faran och kör en Lorenzo hela vägen i mål!
Quarten visar varför han är världsmästare, jo för han får till en andraplats en dålig dag när han inte är nöjd med hojen. Morbidelli och Vinalez harvar/harvade i botten samtidigt som Quarten kör yamman i topp!
Var Vinalez och är Morbidelli informerad om att det finns en såkallad ”sixth gear” på yamahan? Hohohohoh
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|