lindhamre
Återfallsförbrytare.
Nä, jag såg dem också och det är kanske just därför kungaklassen blir ett sånt antiklimax.
Problemet är att kvalfantomerna på mjuka ostar inte klarar det Rossi och Lorenzo gör under 22 varv.
Nä, jag såg dem också och det är kanske just därför kungaklassen blir ett sånt antiklimax.
Gjorde Lorenzo den inbromsningen medvetet eller missa mm så innihelvete? Jävla dumt gjort OM det var medvetet och jävla oflyt att inte mm drog med han i fallet isf!!
Blev jämnare än vad jag trodde när mm kraschade, ändå. Men måttligt bitter över att han inte gick förbi Lorenzo och stanna upp de lite
Jag är nästan helt säker att JLO gjorde det spårvalet medvetet RUTINERAT han visste att Margues skulle komma där och såg bara till att vara där före honom och ta hans spår RACESMART
Gillar INTE JLO men man måste ju inse att han kan köra hoj................
FORZA VALE !!!!
Förstår inte varför så många gnäller på mr Lorenzo, visst han har varit lite gnällig för några år sen , men det finns betydligt fler i startfältet som är mer hetlevrade och gnälliga.
Han kör fruktansvärt bra och mjukt , samt en jäkel på att jobba fram rätt inställningar till sin Yama, precis som Rossi.
Han behövs då vi behöver fler riktigt vassa förare i Moto Gp, idag är det 3 förare som slåss om VM titlen.
MM kan vi inte räkna ut men det ser mörkt ut för honom, glöm inte LO värdelösa start på förra årets GP serie, det blev ändå bara några poängs skillnad mellan Lo, VR och MM.
Jag tror dessvärre inte på att VR är kapabel att vinna fler titlar, men lär nog bli 2a i sammandraget.
Den som leve får se...
Håller med!
Problemet är VR, omåttligt populär och massmedialt en succé.
Lägg på att han är sannolikt det bästa vi sett i modern GP raring.
Fast han är inte längre snabbast jämnt och Lorenzo verkar vara lite vassare när det stämmer för honom.
Svårt att hävda sig mot en sådan ikon, är inte lika säker på att Rossi inte kan ro hem titeln.
Eftersom nu Marques finns kvar som kan agera bowlingklot om han nu inte får för sig att passera mållinjen.
Förstår inte dom som gnäller då årets motogp är det bästa jag sett på länge.
Jepp, Lorenzo är skicklig på att åka fort - om han får vara i fred och ha banan alldeles för sig själv. I närkamp med andra snabba gubbar på konkurrenskraftiga hojar är han inte lika imponerande, de gånger han verkligen krigat och 'vunnit' kan räknas på ena handens fingrar.Förstår inte varför så många gnäller på mr Lorenzo... ...
Han kör fruktansvärt bra och mjukt , samt en jäkel på att jobba fram rätt inställningar till sin Yama, precis som Rossi.
Han behövs då vi behöver fler riktigt vassa förare i Moto Gp, idag är det 3 förare som slåss om VM titlen.
Jepp, Lorenzo är skicklig på att åka fort - om han får vara i fred och ha banan alldeles för sig själv. I närkamp med andra snabba gubbar på konkurrenskraftiga hojar är han inte lika imponerande, de gånger han verkligen krigat och 'vunnit' kan räknas på ena handens fingrar.
Jag håller med om att Lorenzos personlighet lämnar endel i övrig att önska. Men Frågan jag ställer mig är varför inte rossi på en identisk cykel kan få sitt skit i ordning och kvala ordentligt så han kan vara med från början.
För att Rossi inte är lika snabb som Lorenzo?
För att Rossi inte är lika snabb som Lorenzo?
Fast sa ar det ju uppenbarligen inte. De hade bada nastan identiska varvtider storre delen av racet, med en liten fordel for Rossi. Lorenzo sa efter racet att han varit tvungen att ta risker hela tiden under de sista tio varven for att halla undan for Rossi, och att det har var ett av de tuffast racen pa lange.
Problemet med Rossis kvalprestationer ar enligt honom sjalv att han inte trivs med den nya kvalformen med bara en kvart att hitta formen, han behover formodligen mer tid att fa till de snabba varven. Kanske ar det har som aldern tar ut sin ratt, lite trogare att anpassa sig till nya forhallanden, jamfort med de yngre forarna?
Jag håller med, Rossi har kunnat matcha honom - men inte under hela racet, eller kval och träningar. Lorenzo har mer fart, men hans körstil är väldigt beroende av perfekta inställningar och bra fäste etc etc. Rossi är annorlunda. När allt är "perfekt" för båda två så är jag övertygad om att Lorre är snabbare. Nu får vi hoppas att han inte får till det varje gång som han gjort de senaste racen. Håller själv på Rossi och hoppas verkligen han tar 10:e titeln men man måste inse att Lorre har mer fart när saker och ting klickar.
Det måste ju tyvärr vara så.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari