abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Förmodligen vurpade Iannone för mycket för att vara högst upp på önskelistan säsongen 2013. Lyckas inte Dall'Igna mot alla odds signa Lorenzo för 2015 är jag övertygad om att Iannone står högt upp på önskelistan för fabriksstyrning kommande säsong. Hetsporren är ju faktiskt en av få som lyckats utmana självaste MM under åren i Moto2...
Vad jag läste sist så är det bara små detaljer som återstår innan lorenzo skriver på för yamaha men undvek ducati iannonne pga av några vurpor är det än mer förvånande att dom knöt crutchlow till sig! Han höll sig inte på hjulen med tech3-hojen och han han håller sig knappt på hjulen med ducatin och om han mot all förmodan lyckas att hålla sig på hjulen så slår allt som oftast "limp home"mode på på ducatin sisådär 10-12 varv in på racen
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
I min värld så har cc gjort bort sig gruvligt och trot eller ej så gillade jag honom faktiskt lite grann när han satt på tech3-hojen, det var liksom alltid ett läge, lite sådär "går det så går det" nu jävlar kör vi men i samma veva som jag läste att han i stort sett endast valde ducati för pengarna sjönk han som en sten. Om jag förstod det rätt så ville väl tech3 behålla honom och erbjöd honom dubbelt upp dvs upp till samma nivå som vr, runt 40 miljoner, han skulle få lite mer fabriksmaterial osv men han dillade ngt om att han gärna ville bli ekonomiskt oberoende, fan kom in i matchen liksom, 40 miljoner per säsong, jävla tomte