valmers skrev:Vem är det som tjatar? Du har ett helt blåryksforum att härja i.
Dags att inse att GP-cirkusen har tre klasser. Givetvis är det mest prestige i MotoGP, inget snack om saken. Men de mindre klasserna ÄR VM-klasser.
valmers skrev:Vem är det som tjatar? Du har ett helt blåryksforum att härja i.
Har aldrig sagt annat, och normalt sett glor jag på alla klasser. Det som stör mig är att det är "fult" att gilla MotoGP mycket mer än 125/250.oFFkeFF skrev:Dags att inse att GP-cirkusen har tre klasser. Givetvis är det mest prestige i MotoGP, inget snack om saken. Men de mindre klasserna ÄR VM-klasser.
valmers skrev:Har aldrig sagt annat, och normalt sett glor jag på alla klasser. Det som stör mig är att det är "fult" att gilla MotoGP mycket mer än 125/250.
Blomquist #14 skrev:Bra att dom är överens i alla fall.
www.motogp.com eller www.crash.net eller www.yamaha-racing.com tex.Teo skrev:Resume någon? Jag missade loppet, vem vann och vem rog ut i gruset? och i vilka lopp? 125 resp 250 och gp...
Teo skrev:Resume någon? Jag missade loppet, vem vann och vem rog ut i gruset? och i vilka lopp? 125 resp 250 och gp...
Om ej om i världen vore kossorna i luften for.Masonit skrev:Tycker fan synd om Sete. Visst han gnäller rätt mycket men köra kan han!! Han ägde ju upp nästan hela fältet. Rossi hade ju inte en chans. Hade det inte börjar regna så hade Sete vunnit. Vi ska vara glada att Sete kör annars hade det bara varit Rossi i tv-rutan.
\Masonit
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |