MotoGP-foton från Assen 2005

Max

Hör inte hemma här
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hej?
I veckan hängde jag med Oscar och Pålle ner till Assen för att Oscar skulle köra i 250R-EM:et, men det är en annan historia, här är foton från MotoGP-delen av det hela! Lyckades lyckligtvis smita ut i MotoGP-depån ett par gånger!

(Alla bilder går att klicka på för att se en större bild)

Först lite blandat:

Melandri på sin hoj:

Last edited:

Max

Hör inte hemma här
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hej?
2 av 5

(Inlägg 2 av 5)

Sen hamnade jag mitt i Telefonica Movistar-teamets press-fotografering av något slag, så jag ställde mig där och trängdes med de riktiga fotograferna, bökiga jävlar som trängdes och gick i vägen för varandra (och mig) hela tiden. Nu är jag i och för sig inget stort fan av Sete, men det är ju balla bilder, tycker jag!

Förslagsvis tempgivarna till bakdäcket:

Max

Hör inte hemma här
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hej?
3 av 5

(Inlägg 3 av 5)

Lite senare så åkte jag och Oscar ut på banan med depåmoppen och så ser Oscar att Rossis depåmoppe står parkerad med två andra moppar på banan. Så vi väntade där ett tag och plötsligt dundrar Rossi förbi i en BMW. Vi stack tillbaka till hans moppe och väntade. Sen dök han upp och Oscar fick sig ett idolfoto. Sen wheelade Rossi hela vägen tillbaka och passade på att tränga ut en fotograf på gräset.

Max

Hör inte hemma här
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hej?
Rasorblade skrev:
FIFAN! Du har rört vid kungen!! :Bugar :Bugar :Bugar
Nu måste jag få ta på dig! :bow :bow:bow
Neee, det är Oscar, men jag har haft min skugga på hans ben, räknas kanske inte...

(klantigt fotograferat av mig)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
hehe va ballt! Ville rossi köra ifrån eller på moppen eller ? Eller agera han posör för stunden? Killen borde äta mer. Men han verkar riktigt skön som person. Det måste man vara om man kör med en gul tröja med ghostbusters på! :rock

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
hållundan skrev:
TJUSIGA BILDER!

Den där Rossi verkar onekligen vara en riktigt skön prick...

Täntke på det jag också när han bjuder på fotografering och även när han bjussar på sig själv och wheelar lite, verkar inte vara lika stram som jag först trodde :)

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Swedie skrev:
hehe va ballt! Ville rossi köra ifrån eller på moppen eller ? Eller agera han posör för stunden? Killen borde äta mer. Men han verkar riktigt skön som person. Det måste man vara om man kör med en gul tröja med ghostbusters på! :rock

Dom andra tröjorna var nog i tvätten skulle jag tro :tummenupp

Max

Hör inte hemma här
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hej?
Jo, han verkar riktigt schysst, men fan vad jobbigt han måste ha det. Folk som slänger sig över honom hela tiden, fotografer runt honom konstant... vi var dock vänliga nog att vänta till han pratat färdigt och sen frågade vi snällt om det gick bra, och det gjorde det ju givetvis! :tummenupp

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Max skrev:
Jo, han verkar riktigt schysst, men fan vad jobbigt han måste ha det. Folk som slänger sig över honom hela tiden, fotografer runt honom konstant... vi var dock vänliga nog att vänta till han pratat färdigt och sen frågade vi snällt om det gick bra, och det gjorde det ju givetvis! :tummenupp

Det tror jag nog uppskattas, när man inte bara slänger sig fram bakom ett hörn (eller en moppe för den delen) och börjar knäppa som värsta papparazi fotografen :tungan

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Proffsigt! :tummenupp Saknade dock en bild på wheelietävling mellan Rossi och Oscar/Pålle! :hihi

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Ahhh fotad brevid kungen o dessutom få en uppvisning i wheelandets ädla konst, (med depåmoppen) då bjussar man på sej själv, satan va avundsjuk ja är nu helt klart, skitfina bilder!! :yoparty :Bugar :Bugar

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...