Enligt MotoGP.com är Hopkins 1,55 cm.oscar skrev:Jag och Pålle gick förbi Hopkins i depån och han är iaf längre än 1,55...
I Linköping så kommer jag gå att ta på mig för 50:- per person!![]()
Enligt MotoGP.com är Hopkins 1,55 cm.oscar skrev:Jag och Pålle gick förbi Hopkins i depån och han är iaf längre än 1,55...
I Linköping så kommer jag gå att ta på mig för 50:- per person!![]()
valmers skrev:Enligt MotoGP.com är Hopkins 1,55 cm.
oscar skrev:I Linköping så kommer jag gå att ta på mig för 50:- per person!![]()
Tackar!MikkE skrev:Max. Vad för kamera och bbjektiv använder du?
Najsiga bilder!
Å fasiken. Jag var inne på din 70-200 innan jag bestämde mig för 70-300. Mkt nöjd med den.Max skrev:Tackar!
Har en 20D med Sigma EX 18-50/2,8 och EX 70-200/2,8 (ibland med 1.4x-konverter).
Du är medveten om att de små bilderna är länkade till bilder i "1024-upplösning"?MikkE skrev:Å fasiken. Jag var inne på din 70-200 innan jag bestämde mig för 70-300. Mkt nöjd med den.
Än en gång, fina bilder. Men kan du inte lägga upp dina favoriter i typ 800 format.
MikkE skrev:Å fasiken. Jag var inne på din 70-200 innan jag bestämde mig för 70-300. Mkt nöjd med den.
Än en gång, fina bilder. Men kan du inte lägga upp dina favoriter i typ 800 format.
Macho Woman skrev:Du skulle kunna ta mer än en hundring för det. Du är min nya idol!!!
oscar skrev:För dig var det mer än en hundring INNAN Rossi tog på mig...![]()
Macho Woman skrev:Fy, vad lågt! Värre än Glocalnet.
Max skrev:Tackar!
Har en 20D med Sigma EX 18-50/2,8 och EX 70-200/2,8 (ibland med 1.4x-konverter).
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |