Jag har jobbat med sånt här i 10 år så jag har rätt bra koll på vad som är bra och vad som är dåligt. 720p har betydligt sämre upplösning än 1080i (i och p har inget med upplösningen att göra) vilket säger sig självt om man vet vad talen står för. Motogp.com har 2.4 Mbps som max vilket är en patetisk datamängd om man betänker vad HD-material har i TV-sändningar och på Blu-Ray.
Att du tycker at det ser bra ut är inget bevis för att det är bra, tyvärr.
Måste säga att det är helt ok att kolla på i HD!![]()
Imponerande men han tolkade bakom Hayden hela varvet och fick en grym slipstream på rakan.
Har redan påpekat tidigare i tråden om att siffrorna inte stämmer. Det ska stå 55, inte 53.Var det något speciellt med hojarna under 2008 (kommer inte ihåg) varvtiderna ligger ju nästan 2 sek under andra år???
Absolut inte men om jag ska förtydliga mig lite har jag haft just ljud och bild som en hobby i 20 år, jobbat heltid med det i 10 år och startat ett forum inom ämnet som häromdagen passerade 200.000 medlemmar.Att någon jobbat med något i 10 år är inte heller ett bevis på att den är duktig. Inget personligt mot dig Perra.
Håller faktiskt med dig Gustav. Det är en del av spelet och tycker man att det är jobbigt kan man ju med ganska enkla medel skrämma skiten ur den som följer efter så att de inte gör om det igen.Och? Om man lyckas få draghjälp till en bra tid så är det en del av spelet. Finns det något löjligare än förare som klagar på att andra följer efter dem? Är de nu så snabba så är det inget problem i racet ändå.
Absolut inte men om jag ska förtydliga mig lite har jag haft just ljud och bild som en hobby i 20 år, jobbat heltid med det i 10 år och startat ett forum inom ämnet som häromdagen passerade 200.000 medlemmar.
Jag är ingen expert (vi har såna på firman) men jag kan lite mer än Svenne-Banan![]()
Finns det något löjligare än förare som klagar på att andra följer efter dem?
Fast att han stannar i idealspåret är ju en helt annan diskussion.fast vad jag vet har inte nicky klagat på nått av detta! problemet & vad som skulle kunna ifrågasättas va ju som man i "Bennybåge" texten ville påvisa att:
"This time the victim was Nicky Hayden, and he showed his gratitude to the American by backing off in turn 2, and blocking any chance Hayden had of improving his own laptime"
Håller faktiskt med dig Gustav. Det är en del av spelet och tycker man att det är jobbigt kan man ju med ganska enkla medel skrämma skiten ur den som följer efter så att de inte gör om det igen.
De har jag missat, hur då ?det funkar helt enkelt inte bl.a stoner & biaggi har med okonventionella medel redan försökt skrämma andra förare som kommer nära!
"This time the victim was Nicky Hayden, and he showed his gratitude to the American by backing off in turn 2, and blocking any chance Hayden had of improving his own laptime"
Hur länge får Elias fortsatt förtroende i LCR?, knappast året ut om han inte skärper sig.
Förstår inte riktigt varför han är så förbannat usel på en MotoGP-cykel. Han kan ju uppenbarligen köra hoj men nått är knas.
Fast att han stannar i idealspåret är ju en helt annan diskussion.
Pedrosa drar på med snabbaste varvet denna helg!
1'55"193
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |