MotoGP-Hantering av kraschade hojar och få fram ersättningshoj

tomsta

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jul 2007
Ort
tyresö
Hoj
Honda CBF600 -04
Hej

När man sett alla bombade hojar i MotoGP- sammanhang så undrar jag hur det ser ut på verkstadssidan. Hur gör man med liken man får in, hur mycket renoveras, slängs,, riktas, skrotas och hur många hojar har man i reserv till nr 93 exempelvis? Vet att det finns några här på SH som har djup insikt i MotoGP, som kanske kan svara. Eller finns det något läsvärt lr sevärt på webben som berättar hur det går till
 
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

Top