Men om man ska tro Burgess är hojen 20% av hela ekvationen och då skulle motorn vara ca 10%.....sandstream skrev:Och där tror jag att den största skillnaden ligger.
Honda motorn är säkert bra mycket bättre än Suzukis.
Inte ens hans hoj får vara med i depån i år
gthyni skrev:Barbera och Lorenzo dominerar i QP1 250,
Simoncelli och Poggiali underpresterar(?)
Järnkoll ?The blade skrev:Tror det blir Haydens år i år. Honda verkar vassa
gthyni skrev:det händer saker i blåröken också
favoriterna dominerar inte i 125,
Pasini och Kallio 5:a och 6:a i QP1 och Luthi bara 10:a
Barbera och Lorenzo dominerar i QP1 250,
Simoncelli och Poggiali underpresterar(?)
RedBaron skrev:Järnkoll ?
Internt trådskämt. Men både Honda och Hayden ser svagare ut än vanligt så här långt.The blade skrev:Vadå järnkoll????????????????????
RedBaron skrev:Internt trådskämt. Men både Honda och Hayden ser svagare ut än vanligt så här långt.
Det kommer att bli spännande. Fabriksduccarna är i toppform och Nakano på Kwakan hänger med bra samtidigt som varken Honda eller Yamaha glänser. Jag ser fram mot den jämnaste säsongen på längeThe blade skrev:Nja tycker inte att Honda visat sig svaga men Hayden ser lite orolig ut i sin körning. Melandri för Fortuna Honda verkar däremot het. Vi får se. Jag gillar Honda. Hoppas nästan på att Rossi försvinner till F1 så det kan bli lite spännande igen
Fast det är ju egentligen bara på jerez som Yamahan inte glänst. Catlunya vara ju total Yamahadominans tex.RedBaron skrev:Det kommer att bli spännande. Fabriksduccarna är i toppform och Nakano på Kwakan hänger med bra samtidigt som varken Honda eller Yamaha glänser. Jag ser fram mot den jämnaste säsongen på länge
RedBaron skrev:Det kommer att bli spännande. Fabriksduccarna är i toppform och Nakano på Kwakan hänger med bra samtidigt som varken Honda eller Yamaha glänser. Jag ser fram mot den jämnaste säsongen på länge
Förstör nu inte min uppladdning inför loppet med så ovidkommande saker som faktaGustav O skrev:Fast det är ju egentligen bara på jerez som Yamahan inte glänst. Catlunya vara ju total Yamahadominans tex.
Fast visst kommer det bli spännande.
Jupp, för att slå en hel Rossi över säsongen krävs nästan magiska krafter.The blade skrev:Du har rätt. Det kommer bli grymt spännande men vi vet ju ala hur det kommeratt sluta.
Hoppas nån kan pressa underbarnet in i det sista
Det är dock ovanligt öppet bakom Rossi tycker jag. Pedrosas framfart i Jerez imponerar på mig i varje fall. Synd att man missar kvalet för att man sitter på ett plan.RedBaron skrev:Förstör nu inte min uppladdning inför loppet så ovidkommande saker som fakta
Jupp, för att slå en hel Rossi över säsongen krävs nästan magiska krafter.
RedBaron skrev:Förstör nu inte min uppladdning inför loppet med så ovidkommande saker som fakta
Jupp, för att slå en hel Rossi över säsongen krävs nästan magiska krafter.
Nej, det är precis tvärt om. Det var mycket länge sedan Honda hade lika dåliga utsikter att vinna serien som i år. Både deras maskin och förare saknar det typiska försprång man tidigare har haft.The blade skrev:Honda verkar vassa
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|