Nyteknik
Bannad
Herregud...
Skitbana.
Skitrace.
Skitbana.
Skitrace.
DR-Zätare skrev:2326730Hayden vinner inte VM, det är Rossi som förlorar det. Hayden råkar bara vara den som skulle kommit tvåa om inte Rossi haft världens sämsta säsong.
semper skrev:2326742Tyvärr är det inte VM i bortförklaringar, det är helheten som gäller.............. även om det är synd
Jag tycker det var helt i klass med Assen Donington brno saxenring philip island mfl.. Viktigaste är ju att man kommer nära racet o det gjorde man ju till skillnad mot en del i asien där det känns som man är allt för långt från händelserna..Nursey skrev:2326684Var det bara jag som tyckte att det var sämre filmat än vanligt?
Manhattan skrev:2326725Så förra veckans uppvisning tyckte du inte var kul att se??
haha ja nu är d fel på allt!! Varmt var d oxå glöm inte dNyteknik skrev:2326737Herregud...
Skitbana.
Skitrace.
Hayden är säker som få och vem som helst ser att han regerar på Laguna Seca.DR-Zätare skrev:2326730Hayden vinner inte VM, det är Rossi som förlorar det. Hayden råkar bara vara den som skulle kommit tvåa om inte Rossi haft världens sämsta säsong.
DR-Zätare skrev:2326747Det stämmer, Yamaha förlorar VM åt Rossi i år. Det är ju en sak när det är håriga bataljer och strid till sista målsnöret som det var 2004 men i år är det ju bara Yamahan som går sönder eller inte klarar av att hålla tempot.
Nyteknik skrev:2326757Hayden är säker som få och vem som helst ser att han regerar på Laguna Seca.
Han tar säkert titeln i år men mitt tips är att hans medgång 2006 blir en parantes när vi får 800 cc.
semper skrev:2326759Yep jag håller med, är inte mkt o diskutera, rossi är bäst även om jag inte hejjar på han, men man blir förbannat trött på alla andra som de fakto inte inser att rossi inte är ensam om/när han vinner vm.
Nyteknik skrev:2326757Hayden är säker som få och vem som helst ser att han regerar på Laguna Seca.
Han tar säkert titeln i år men mitt tips är att hans medgång 2006 blir en parantes när vi får 800 cc.
DR-Zätare skrev:2326765
Jo, jag tror att efter 2004 och 2005 års säsonger har nog många börjat tro att Rossi kan vinna på en HD om han skulle få för sig det. Den här säsongen kanske är racing-gudarnas sätt att ta ned honom (och framförallt hans fans) på jorden igen och visa att han faktiskt behöver en hyfsad hoj som håller ihop för att vinna VM.
DR-Zätare skrev:2326730Hayden vinner inte VM, det är Rossi som förlorar det. Hayden råkar bara vara den som skulle kommit tvåa om inte Rossi haft världens sämsta säsong.
man vinner om man är bäst, inte hans fel att inga andra ´kunnat matcha honom eller?Automan99 skrev:2326709inte precis , men är mycket skadeglad emot rossi . Jag har inte missat ett race på 4 år . rossis vinster och framgångar var skoj dom första 3 sesongerna .Att det svider lite i ögat på dig förstår jag han är hju så trevlig , men detta är racing och se samma person dominera och vinna så många race är verkligen inte kul på något sätt hur trevlig och sprallig han än må vara .
Avundsjuk? racen är mycket underhållande, gör väl inget att rossi vinner oftaAutoman99 skrev:2326709inte precis , men är mycket skadeglad emot rossi . Jag har inte missat ett race på 4 år . rossis vinster och framgångar var skoj dom första 3 sesongerna .Att det svider lite i ögat på dig förstår jag han är hju så trevlig , men detta är racing och se samma person dominera och vinna så många race är verkligen inte kul på något sätt hur trevlig och sprallig han än må vara .
Följer du ens gp:t? vad snackar du om?! vakna?Pejo skrev:2326713Skickligare förare har mindre otur.
Haha, aa eller egentligen var det bara en Jultomtefet, men han vägde upp för dom andrakiwimaddog skrev:2326746Höjdpunkten var helt klart när stoner lowsidade o en hel hög med apfeta amerikaner rusar fram o viftar som tokar....
X-up skrev:2326833fAkk! Stor besvikelse Kul för Hayden att upprepa fjolårssegern, men f-n så tråkigt att inte Rossi fullföljde och att inte Edwards placerade sig bättre...
Ska knyta händerna i fickan nu & gråta mig till sömns.
Jag är inte förvånad. Banrekordet tog han också. Synd att haninte kom om Stoner snabbare i det skedet för då hade han fått kontakt med Hayden.J.Andersson skrev:2326844När skall man sluta förvånas över Pedrosa då?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|