PierFrancesco
Sporthojsnörd
Tycker iofs Miller och Crutchlow är rätt kul snubbar med.
Zarco verkar vara lite av samma material även om han verkar hålla truten mer, och kan köra bättre.
Då har vi ungefär samma favoriter!
Tycker iofs Miller och Crutchlow är rätt kul snubbar med.
Zarco verkar vara lite av samma material även om han verkar hålla truten mer, och kan köra bättre.
Ja, hurså? Att gnabbas lite om hur det kommer att gå (innan racet är klart) kan vara lite skoj.
Men att vara listig med facit i hand är en aning mer tråkigt.
Kollade du själv racet? :ikristallkulakanske
Jorge 'Prinsessan-på-ärten' Lorenzo, mer känd som 'gnällk*ken', förnekar sig aldrig!Millers kommentar var lite grov kanske, men Lorenzo som säger att man minsann inte får tilltala ett majestät av 5 MotoGP-segrar så.
Nu dillar du. Vare sig jag eller någon annan har påstått något dylikt...Så jag tillåts inte kommentera efter racet. Gäller det bara mig eller alla?
Nu dillar du. Vare sig jag eller någon annan har påstått något dylikt...
Tagga ner!! Kan mycket väl vara så att den stream (motogp.com) jag kollade på låg flera varv efter det du såg.Du skriver ju själv "men att vara listig med facit i hand är en aning mer tråkigt."?
Jag skrev "Rossi klantar till det" några minuter efter det hände. Vad fan e ditt problem?
Tagga ner!! Kan mycket väl vara så att den stream (motogp.com) jag kollade på låg flera varv efter det du såg.
Mitt svar på ditt inlägg skrevs med två varv kvar...och i så fall är du en j-a spoilertomte, sådeså.
Simultankapacitet. Googla det!Om du nu är så intresserad av sporten kanske du ska se racet istället för att sitta och läsa kommentarerna på sporthoj.com?
CC samlar fler och fler pluspoäng i min bok, en no-nonsense rejsgubbe helt enkelt!http://m.crash.net/motogp/news/248740/1/crutchlow-shrugs-off-pedrosa-move-thats-racing.html
Cal lipar inte över Peddos hårda omkörning
Anlag för narcissism ?Jorge 'Prinsessan-på-ärten' Lorenzo, mer känd som 'gnällk*ken', förnekar sig aldrig!
Svinar sig hejdlöst mot andra men storgråter för minsta mothugg.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari